سرویس پخش فیلم دیزنی به زودی راه اندازی می‌شود

دیزنی پلاس، سرویس پخش فیلم دیزنی، تا اواخر امسال راه اندازی شده و به کاربرانش امکان دسترسی کامل به کلکسیون آثار این شرکت را می‌دهد.

سرویس پخش فیلم دیزنی به زودی عرضه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه نوامبر خبرهایی در فضای مجازی پخش شد که بر اساس آن‌ها سرویس پخش فیلم دیزنی که قرار است با سرویس‌های دیگر نتفلیکس، Hulu، آمازون و اپل رقابت کند با نام +Disney به زودی به دنیای فناوری اضافه خواهد شد.

به تازگی باب ایگر، مدیرعامل این شرکت در طول نشست سهامداران خود درباره این مسئله توضیحات بیشتری داد که بسیاری از مسائل را روشن کرده است. در واقع بهترین مسئله‌ای که این فرد درباره سرویس پخش فیلم خود فاش کرده است باعث می‌شود طرفداران دیزنی هر هزینه‌ای را برای داشتن این سرویس بپردازند. دیزنی پلاس کل کلکسیون فیلم‌های دیزنی را به کاربر خود ارائه می‌دهد.

اگر شبکه دیزنی را تماشا کرده باشید، متوجه می‌شوید که این شرکت عناوین مختلف را تنها در دی‌وی‌دی و آن هم در زمان محدود ارائه می‌کند. اما به محض این که سرویس دیزنی پلاس راه اندازی شود این مسئله به طور کامل حل می‌شود. ایگر می‌گوید، علاوه بر تمام آثار کلاسیک‌ دیزنی و انیمیشن‌های اخیر (از جمله Frozen)، برنامه‌های اصلی دیگری مانند سری لایو اکشن Star Wars به نام The Mandalorian در این سرویس پخش فیلم وجود خواهد داشت.

به گفته مدیر عامل این شرکت، دیزنی پلاس ترکیبی از آثار قدیم و جدید را ارائه می‌دهد. همچنین این فرد گفت تمام فیلم‌هایی که امسال منتشر می‌کنیم و یکی از آن‌ها فیلم Captain Marvel است در کلکسیون این سرویس وجود خواهد داشت. در حالی که ایگر روز مشخصی برای انتشار سرویس دیزنی پلاس اعلام نکرده است او گفت که کار این سرویس در اواخر امسال آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: محصولات آینده اپل دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد +جزئیات


انتهای پیام/

سرویس پخش فیلم دیزنی پلاس به همراه کلکسیون آثار این شرکت اواخر امسال عرضه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.