کمک ۸۹ میلیارد ریالی خیران در مراکز نیکوکاری

مردم نیکوکار هرمزگان از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۹ میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری استان کمک کردند.

عامری رئیس اداره شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: مردم نیکوکار هرمزگان از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۹ میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری استان کمک کردند.
وی افزود:بیش از ۴۸ میلیارد ریال از این خدمات به صورت غیر نقدی و خدماتی و ۴۰ میلیارد ریال نقدی بوده است.
رئیس اداره شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی هرمزگان گفت: هم اکنون ۴۴ مرکز نیکوکاری به نیازمندان استان خدمات رسانی می‌کند.
عامری افزود:۲۶۴ نفر در مراکز نیکوکاری هرمزگان مشغول به خدمت رسانی هستند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری به ۱۷۵ هزار نیازمند واقعی شناسایی شده در محلات هرمزگان در زمینه‌های بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی و معیشتی خدمات ارائه می‌دهند.
مراکز نیکوکاری در استان از سال ۹۲ با حمایت کمیته امداد هرمزگان و هیات امنای مساجد و معتمدان محلی به صورت محله محور آغاز به کار کردند.

این مراکز به‌عنوان پل ارتباطی بین نیازمندان و خیران و باهدف گسترش ارتباطات بین مردم و شناسایی خیران و نیازمندان واقعی در محلات به ارائه خدمات به نیازمندان می‌پردازد.
 نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری مهم‌ترین هدف ایجاد مراکز نیکوکاری است.
این مراکز در محله و مساجد زمینه مشارکت و حضور فعال مردم در رفع نیاز محرومان را فراهم کرده و تمامی کمک‌های پرداختی خیران به مراکز نیکوکاری  با همت خود مردم به‌عنوان اعضای معتمد محله جمع‌آوری  می‌شود.
انتهای پیام/ر


کمک مراکز نیکوکاری به نیازمندان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.