استقرار خودروهای آتش نشانی در ۲۵ نقطه پرتردد شهر در چهارشنبه سوری

رییس اداره فرماندهی سازمان آتش نشانی اصفهان از استقرار خودروهای ثابت آتش نشانی در حدود ۲۵ نقطه پرتردد شهر اصفهان در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، ابراهیم مطلبی در مورد اقدامات سازمان آتش نشانی اصفهان در راستای هماهنگی با سایر دستگاه‌های مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری، اظهار کرد: در سازمان آتش نشانی جلسه‌ای در همین خصوص با حضور سازمان‌های دخیل در این حوزه با شعار "نه به چهارشنبه سوری" برگزار شد.

ویتصریح کرد: آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲۴ گانه باید به مدارس حوزه استحفاظی خود رفته و آموزش‌های مورد نیاز دانش آموزان را ارائه دهند.

رییس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش نشانی اصفهان با اشاره به اقدامات آتش نشانی در حوزه عملیاتی نیز گفت: برای دریافت گزارشات حوادث در شب چهارشنبه سوری نماینده آتش نشانی در مرکز پلیس فرماندهی انتظامی استان اصفهان مستقر خواهد شد تا هماهنگی لازم برای اعلام حوادث به مرکز را عهده‌دار شود.

وی اظهار کرد: بعد از اعلام حادثه اکیپ‌های سازمان آتش نشانی به محل اعزام می‌شوند و همه مسئولان مدیران عملیاتی باید در شب چهارشنبه سوری در محدوده خود آماده باش کامل باشند و گشت‌زنی‌ها هم از سوی نیرو‌ها انجام شود.

مطلبی افزود: با توجه به اینکه امسال فاصله چهارشنبه سوری با روز اول سال نو تنها یک روز است، در هسته مرکزی شهر با ترافیک شدیدتری روبرو خواهیم بود و برای تسهیل در در تردد خودرو‌های امدادی آتش نشانی، استقرار ثابت خودرو‌ها در نقاط پرترافیک شهر را در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: براساس تجربه سال‌های قبل حدود ۲۵ نقطه پرترافیک در شهر اصفهان که نیاز به استقرار ثابت خودرو در چهارشنبه سوری دارد، شناسایی شده است؛ گشت‌های موتورسوار نیز با تردد در سطح شهر حوادث احتمالی را به آتش نشانی اعلام خواهند کرد.

رییس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش نشانی اصفهان اظهار امیدواری کرد با همت خانواده‌ها امسال شب چهارشنبه سوری با کمترین خطرات سپری شود و خانواده‌ها با مراقبت از فرزندان خود، سبب بروز حادثه‌ای نشوند که یک عمر گریبان آن‌ها را بگیرد. 

 
انتهای پیام/م 
 

آماده باش نیروهای آتش نشانی برای چهارشنبه سوری

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار