مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم عنوان کرد؛

عملیات نهضت سبز معابر در قم اجرایی می شود

جوادیان گفت:عملیات نهضت سبز معابر به‌ صورت هم‌زمان در همه مناطق شهرداری قم آغاز می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،پیام جوادیان در حاشیه افتتاح بوستان نجمیه (س) گفت: در سال ۹۶ بیش از ۱۰۹ کیلومتر و در سال ۹۷ بیش از ۸۲ کیلومتر باغچه سازی طولی در خیابان‌های اصلی شهر انجام‌شده است.

وی از آغاز عملیات "نهضت سبز معابر" به‌صورت هم‌زمان در همه مناطق شهرداری خبر داد و تصریح کرد: درختان با انتخاب شهروندان در جلوی درب منازل کاشته شده و آبیاری و نگهداری آن به شهروندان واگذار می‌شود.

وی تأثیر احداث باغچه‌های طولی را در منظر شهری و مباحث زیست‌محیطی موردتوجه قرارداد و افزود: یکی از برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در سال ۹۸، ورود باغچه سازی‌های طولی به خیابان‌های فرعی است که به نام "نهضت سبز معابر" تعریف‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: باغچه سازی طولی خیابان‌های اصلی و نیمه‌اصلی شهر در سه ماه نخست سال ۹۸ به پایان رسیده و شهرداری برای ایجاد باغچه‌های طولی وارد خیابان‌های فرعی و کوچه‌ها می‌شود.

جوادیان با بیان دغدغه‌های شهردار قم برای توسعه فضای سبز شهر قم تأکید کرد: با اجرای چنین طرح‌هایی سرانه فضای سبز شهر قم به استاندار‌های جهانی نزدیک شده و شرکت مردم در طرح‌هایی مانند پویش مردمی " درخت دوستی بنشان" و "نهضت سبز معابر" تأثیر بسیاری در موفقیت در این امر خواهد داشت.

انتهای پیام/ ح

نهضت سبز معابر" سال ۹۸ در قم اجرا می‌شود

برچسب ها: شهرداری قم ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار