مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم عنوان کرد؛

تکمیل کمربند سبز منطقه ۳ اتوبان امام علی (ع) قم

جوادیان گفت:برای ایجادکمربند سبز درحاشیه کمربند امام علی (ع)،امسال بیش از۵ هزار اصله نهال دراین قسمت کاشته شده است و تقریبا محدوده مربوط به منطقه سه کامل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم با اشاره به وضعیت اجرای پروژه کمربند سبز اتوبان امام علی (ع) قم گفت: این پروژه در حال حاضر ذیل چند منطقه شهر در حال اجرا است که بخش عمده آن به سرانجام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بخش منطقه سه کمربند سبز اتوبان امام علی (ع) تکمیل شده است،عنوان کرد: در راستای اهداف سازمانی برای ایجاد کمربند سبز در حاشیه کمربند امام علی (ع)، امسال بیش از ۵ هزار اصله نهال در این قسمت کاشته شده است و تقریبا محدوده مربوط به منطقه سه کامل شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه آبیاری این کمربند سبز به صورت تحت فشار است،تصریح کرد: با توجه به کمبود آب در شهر قم در پروژه‌های جدیدی که سازمان اجرا می‌کند تاکید بر این است که همزمان با درختکاری اجرای شبکه آبیاری تحت فشار نیز صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه این پروژه در منطقه سه به عرض ۱۵ تا ۳۰ متر از پل دستغیب تا بعد از پل رودخانه اجرایی شده است،بیان کرد: اجرای این پروژه تاثیر بسزایی در تلطیف هوای شهر قم و کاهش گرد و غبار ورودی به شهر دارد.

انتهای پیام/ح

کاشت بیش از ۵ هزار اصله نهال در کمربند سبز شهر در منطقه سه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار