مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان مطرح کرد؛

مرکز آموزش هتلداری همدان آماده بهره برداری

مدیر کل فنی وحرفه‌ای استان همدان گفت: مرکز هتلداری همدان آماده بهره برداری است.

مرکز هتلداری همدان آماده بهره برداریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وهب مختاران، مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان در بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه مرکز آموزش هتلداری همدان آماده بهره برداری است گفت :این مرکز که با مشارکت بخش خصوصی تجهیز می شود به زودی به بهره برداری خواهد رسید .

وهب مختاران با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت مرکز هتلداری از اوایل دهه ۹۰ آغاز شد افزود : این مرکز در زمینی به مساحت ۲هزار مترمربع، با ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیر بنا در ۳ طبقه در شهر مریانج ساخته شده است .

وی اضافه کرد: این مرکز دارای ۱۰سوئیت اقامتی، کلاس هایی برای برگزاری دوره های آموزشی،  سونا، جکوزی، کافی شاپ و تالار پذیرایی با ظرفیت  ۴۰۰ نفراست.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان با بیان اینکه در این مجموعه متقاضیان، علاوه بر حضور در دوره های تئوری، به صورت عملی با شیوه هتلداری هم آشنا خواهند شد، افزود: با توجه به ظرفیت گردشگری این استان،  ایجاد یک مرکز آموزش هتلداری استاندارد می تواند پایلوت ارائه آموزش های مدون به فعالان حوزه هتلداری و گردشگری محسوب شود.

مختاران عنوان کرد : با توجه به اینکه گردشگری محور توسعه استان همدان است در همین مسیر، یکی از مؤلفه‌های اصلی توسعه انسانی، آموزش و توانمندسازی است به شکلی که از این طریق می‌توان مشارکت توام با بهره‌وری نیروی انسانی را در فرایند توسعه کشور شاهد بود.
مختاران ادامه داد: نیروی انسانی توانمند در مسیر توسعه گردشگری ، بر شاخص‌هایی همچون رشد اقتصاد محلی، اشتغال و توزیع عادلانه درآمد تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد آموزشهای فنی و حرفه ای می تواند فرد را برای احراز شغل ، حرفه و کسب و کار آماده کند یا کارایی و توانایی وی را در انجام امور محوله افزایش دهد.

انتهای پیام/ج

مرکز آموزش هتلداری همدان آماده بهره برداری است

 

برچسب ها: فنی حرفه ای ، هتلداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهرامی
۰۰:۲۴ ۱۷ تير ۱۳۹۸
میشه لطفا دقیقا بفرمایید از کی بهره برداری آغاز میشه.
آخرین اخبار