با موافقت نمایندگان؛

رزمندگان با سابقه ۶ ماه حضور در جبهه مشمول مزایای مالی و استخدامی می‌شوند

نمایندگان مجلس طرح استفساریه‌ای را تصویب کردند که به موجب آن رزمندگان با سابقه‌ حداقل ۶ ماه حضور در جبهه از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر استفاده کرده و مشمول مزایای مالی و استخدامی می‌شوند.

بهره‌مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۱ اسفندماه) مجلس  و در جریان رسیدگی به طرح استفساریه جزء (۶) بند (ث) ماده (۸۸) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با پاسخ مثبت کمیسیون اجتماعی مجلس به این طرح با ۱۳۷ رأی موافق، ۲۱ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در موضوع این استفساریه آمده بود: آیا منظور از مزایای اجتماعی مذکور در جزء (۶) بند (ث) ماده (۸۸) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مزایای مالی و استخدامی هم می‌باشد.

در پاسخ کمیسیون اجتماعی به این استفساریه آمده است: "بلی".

در جزء (۶) بند (ث) ماده (۸۸) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آمده است: بهره‌مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر مطابق قوانین مربوطه و برای رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس، در حقوق و مزایای اجتماع.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۶:۰۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
این نمی تونه تبعیض باشه؟!
آخرین اخبار