معاون اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

۸۵ هزار دانش آموز استان در جشنواره جابربن حیان شرکت کردند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره جابربن حیان در بخش شهرستانی با مشارکت ۸۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی این استان برگزار شد.

۸۵ هزار دانش آموز استان در جشنواره جابربن حیان شرکت کردند به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، زهرا پورملایی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این جشنواره که از دهه فجر تا امروز در سیستان و بلوچستان برگزار شد دانش آموزان در ۶ محور جمع آوری و طبقه بندی، نمایش علمی، مدل، تحقیق، آزمایش، طراحی و ساخت با هم رقابت کردند.

وی افزود: دانش آموزان در مرحله درون مدرسه‌ای به صورت گروهی و انفرادی در قالب ۶۸ هزار طرح علمی با هم رقابت کردند که منتخبان به مرحله استانی راه یافتند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: تقویت خلاقیت و ایجاد روحیه پژوهشگری از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است که در رشد مهارت‌های دانش آموزان تاثیر گذار خواهد بود.

وی جهت دهی به استعداد‌های دانش آموزان و افزایش حس پژوهش در کنار درس خواندن را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

دانش آموزان سیستان وبلوچستان در جشنواره جابربن حیان شرکت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار