مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد؛

توصیه های آیت الله سبحانی به مبلغان دینی

آیت‌الله سبحانی گفت: دل‌های جوانان آماده دریافت آموزه‌ها و معارف دینی بوده و مبلغان باید اقدامات تبلیغی برای جوانان را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان شامگاه سه‌شنبه در دیدار معاون فرهنگی و سرگروه‌های تبلیغی سازمان اوقاف که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت‌های تبلیغی گفت : مبلغان باید کتاب تحت العقول که شامل احادیث ناب اهل‌بیت (ع) بوده را همواره مطالعه و این کتاب توشه ارزشمندی برای مبلغان است.

وی آگاهی مبلغان به زمان را امری مهم برای پاسخگویی به شبهات و هجمه‌ها دانست و افزود: مبلغان باید شرایط زمان را شناخته و به تبیین مسائل و آسیب‌های امروزی از منظر دین بپردازند.

مرجع تقلید شیعیان درک اقتضائات زمان را برای مبلغان مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: مبلغان از ظرفیت امامزادگان که امروز مورد غفلت قرارگرفته توجه ویژه داشته و آنان را به مردم معرفی کنند.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به جوانان توسط مبلغان ابراز کرد: دل‌های جوانان آماده دریافت آموزه‌ها و معارف دینی بوده و مبلغان باید اقدامات تبلیغی برای جوانان را مورد توجه قرار دهند.

وی افزایش تصادفات و تلفات جاده‌ای در ایام نوروز را مورد توجه قرار داد و گفت: در انتهای هر سال شاهد هزاران کشته و زخمی هستیم که باید مردم در این ایام بیشتر به خانواده خود رسیدگی و توجه به فقرا داشته باشند، همچنین صله‌رحم مورد توجه اسلام بوده که مردم نیز باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/الف

مبلغان دینی آموزه های دینی خود را به جوانان منتقل کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.