جمع‌آوری وشناسایی ۲۷۳ معتاد متجاهر درکرمان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان یکی دیگر از اولویت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

جمع‌آوری وشناسایی ۲۷۳ معتاد متجاهر درکرمانبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا انارکی‌محمدی امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به اقدامات شورای مواد مخدر در سال‌جاری، گفت: پیشگیری اولویت اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر است، گفتنی است که این اولویت زمان‌بر می‌باشد که این مهم با آگاه‌سازی و مسئول‌سازی جامعه محقق می‌شود.

وی از میزان بالای کشفیات مواد مخدر در ۱۱ ماهه اول سال‌جاری در استان کرمان خبر دادو گفت: در این بازه زمانی ۱۰۵ تن انواع مواد مخدر توسط کمیته مقابله با مواد مخدر در کل استان کشف شد که نسبت به کشفیات سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته است، به‌طوری‌که در سال گذشته ۱۳۵ تن مواد مخدر در سطح استان کشف شد.

وی با اشاره به علل کاهش کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به سال گذشته گفت: در سال گذشته یک سال استثنایی به لحاظ کشفیات مواد مخدر بود؛ اما تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر، خرد شدن محموله‌ها از علل کاهش کشفیات مواد مخدر در سال‌جاری است.

انارکی  افزود: در این مدت زمان میزان کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته‌ است.

وی به علل کاهش کشفیات مواد مخدر استان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و اظهار کرد: در سال گذشته یک سال استثنایی به لحاظ کشفیات مواد مخدر بود؛ اما تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر به سوی مرز‌های آبی، خرد شدن محموله‌ها از علل کاهش کشفیات مواد مخدر در سال‌جاری است.

انتهای پیام/ح

شناسایی معتادان متجاهر درکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار