دستگیری عامل نا امنی‎های اخیر رودبارجنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: عامل ناامنی در رودبار جنوب توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.

دستگیری عامل نا امنی در رودبارجنوببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: در پی شکایات مردمی درخصوص سلب آسایش شهروندان و ایجاد نا امنی توسط فردی شرور در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: پس انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت متهم شناسایی و در یک عملیات منسجم و درگیری مسلحانه دستگیر و یک قبضه سلاح ممنوعه بهمراه مهمات نیز از وی کشف شد.

سرهنگ فیروز بخت ضمن اشاره به این مطلب که این شرور بعد از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد اظهار کرد: وی جرائمی از قبیل، نزاع و درگیری، تیراندازی ایذایی و تیر اندازی منجر به جرح، حمل سلاح ممنوعه، سلب آسایش عمومی، ایجاد رعب و وحشت را در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی اجازه جولان دادن به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد.
انتهای پیام /ح

دستگیری عامل ناامنی در رودبار جنوب

برچسب ها: ناامنی ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار