همام: استقلال مقابل العین بد شانس بود

بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با سایت AFC گفت: فوتبال بسیار خوبی مقابل العین ارائه دادیم، اما بدشانس بودیم.

همام: مقابل العین بد شانس یودیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار مقابل تیم فوتبال العین امارات در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ موفق شد اولین گل خود را در این فصل از رقابت‌ها به ثمر برساند.

بعد از اینکه هر ۲ تیم در اولین بازی خود در این گروه شکست خوردند، این مسابقه در ورزشگاه آزادی اهمیت بیشتری پیدا کرد و استقلال که از حمایت هواداران خود برخوردار بود موفق شد با ضربه سر فرشید باقری اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

نماینده ایران در نیمه دوم این دیدار موقعیت‌های زیادی را از دست داد و توکاسا شیاتونی بازیکن ژاپنی تیم فوتبال العین در حالی که فقط ۵ دقیقه تا پایان این دیدار باقی مانده بود گل تساوی تیمش را وارد دروازه مهدی رحمتی کرد.

طارق همام بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پایان این دیدار گفت: ما یک بازی عالی انجام دادیم، اما بدشانسی هم آوردیم.

او ادامه داد: موقعیت‌های گل زیادی در نیمه اول و دوم این دیدار بدست آوردیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. کار سختی در این گروه داریم و در دیدار بعدی باید به مصاف تیم قدرتمند الهلال برویم.


بیشتر بخوانید:

مدافع ملی پوش استقلال دیدار با نساجی را از دست داد

مصدومیت ستاره استقلال رفع شد

چک استقلالی‌ها پاس شد


انتهای پیام/

گفتگوی همام با سایت AFC 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار