معاون اجتماعی دادگستری استان مرکزی گفت: با کسانی که در تولید و توزیع مواد محترقه خطرناک نقش آفرین هستند برخورد جدی می‌شود.

با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه برخورد جدی می‌شودحجت الله درودگر سرپرست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: با توجه به نزدیکی به چهارشنبه آخر سال با کسانی که در تولید و توزیع مواد محترقه خطرناک نقش آفرین هستند برخورد جدی می‌شود و برابر قانون مجازات خواهند شد.

درودگر افزود: به خانواده‌های توصیه می‌شود مراقب فرزندان خود در این روز باشند و در صورت لزوم از مواد محترقه مجاز استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: در ایام نوروز مردم مراقب رانندگی خود باشند و با رعایت قوانین رهنمایی و رانندگی شاهد نوروز کم خطر در استان باشیم.

سرپرست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی بیان کرد: پیگیری اجرای برنامه عمل پیشگیری از خشونت، برگزاری کارگاه اصلاح و بازاجتماعی کردن مرتکبان جرایم درجه  شش تا هشت، برگزاری دوره‌های تربیت محصلان و حکمین قرآنی برای ۱۱۷ نفر، مشارکت در استقرار سامانه پیشگیری از طلاق با عنوان (تصمیم)، برگزاری کارگاه‌های اصلاح و بازاجتماعی نمودن زندانیان با عنوان دوره‌های هجرت و برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی ویژه معتادان بهبود یافته از جمله  اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی است.

انتهای پیام / ج

سخنان معاون اجتماعی دادگستری استان مرکزی درباره چهارشنبه آخرسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.