معاون استاندار اردبیل تاکید کرد؛

آمادگی دستگاه‌های اجرایی اردبیل برای استقبال از مسافران نوروزی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی اردبیل باید با آمادگی کامل از مسافران نوروزی استقبال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل که در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان سخن می‌گفت افزود: با ساماندهی و رفع برخی نواقص موجود و هماهنگی میان همه دستگاه‌های مربوطه در روز‌های باقی مانده تا عید، به استقبال سال ۹۸ خواهیم رفت.

وی ادامه داد: اعتبارات مربوط به حوزه راهسازی برای استان در سال ۹۷، نسبت به سال ۹۶ افزایش چشمگیری داشته که با تلاش مضاعف، سعی می‌کنیم تا این اعتبارات در سال ۹۸ نیز افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ضمن اشاره به برخی ضعف‌های موجود در راه‌های استان افزود: بعضا شاهد وجود برخی نواقص اعم از بریدگی‌های زائد، دوربرگردان‌های غیر اصولی، سرعت گیر‌های متعدد و همچنین کمبود روشنایی در برخی نقاط مواصلاتی استان هستیم که با پیگیری و تلاش نهاد‌های ذیربط مرتفع خواهد شد.

ندایی ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه همچون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه استان، هلال احمر، اورژانس و ... در ایام پیش رو، وظایف سنگینی نسبت به ایمنی جاده‌ها و امنیت مسافران بر دوش دارند که امیدواریم همچون گذشته موفق عمل کنند.

وی گریزی هم به وضعیت امدادخودرو‌ها در جاده‌های استان زد و افزود: ساماندهی امدادخودرو‌ها در راه‌های مواصلاتی استان، از اولویت‌های مهم ماست، و باید در ایام عید، خیال مسافران از این بابت راحت باشد.

معاون استاندار اردبیل، در پایان جلسه، ضمن قدردانی از اعضای این کمیسیون و اقدامات انجام گرفته گفت: در کاهش تصادفات جاده ای، علاوه بر تامین زیرساخت‌های اصلی، مانند ساخت راه و بزرگراه و ...، موضوع فرهنگ سازی نباید فراموش شود، تا بتوانیم با اقدامات دستگاه‌های متولی در امر فرهنگ سازی، مانند صدا و سیما و فعالین فضای مجازی، نوروز شاد و کم حادثه‌ای را تجربه کنیم.

انتهای پیام/ح

ساماندهی امدادخودرو‌ها در راه‌های مواصلاتی استان اردبیل

برچسب ها: عید نوروز ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار