۹۰۰ المان نوروزی زینت بخش مشهد در فروردین ۹۸

شهردار مشهد گفت: ۹۰۰ المان گل در ایام نوروز ۹۸ زینت بخش شهر خواهد شد.

۹۰۰ المان نوروزی زینت بخش مشهد در فروردین ۹۸ می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در مانور خدمت ستاد خدمات سفر استان که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد گفت: در راستای گل آرایی شهر برای استقبال از بهار، ۱۴ میلیون بوته گل در نقاط مختلف شهر کاشته شده است.

وی با بیان اینکه اصلاحات هندسی مورد نیاز در معابری که نیاز به اصلاح داشته صورت گرفته است تصریح کرد: در کنار این اقدامات و در راستای زیباسازی شهر، مبلمان شهری و جداول به طول ۲۲ هزار متر طول رنگ آمیزی شده است.

شهردار مشهد اظهار داشت: پاکسازی ۱۰ کیلومتر از مبادی ۵ محور ورودی شامل قوچان، نیشابور، سرخس، کلات و فریمان و نیز شستشوی معابر، بهسازی و تعویض جداول فرسوده از جمله سایر اقدامات انجام شده در استقبال از بهار بوده است.

کلائی با اشاره به اینکه شهر مشهد در نوروز ۹۸ با ۹۰۰ المان گل به استقبال بهار خواهد رفت افزود: برای استقبال از زائران نیز ایستگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی شهر آماده سازی و ایستگاه‌های راهنمای زائر و تلفن ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته در ایام نوروز آماده پاسخگویی خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۵ ایستگاه بهارانه، ۳۰ اثر دیوار نگاره، ۲۵ یادمان شهری و ۱۵ اثر طراحی و آذین بندی امسال در سطح شهر اکران می‌شود.

شهردار مشهد با اشاره به آماده سازی بوستان غدیر برای اسکان زائران در ایام نوروز اظهار داشت: بوستان غدیر با ظرفیت هر شب ۴ هزار چادر، آماده اسکان زائران در ایام نوروز است.

کلائی گفت: همچنین مبادی ورودی شهر شامل فرودگاه، راه آهن و پایانه مسافربری آماده استقبال از زائران در ایام نوروز شده است و امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های خدمات رسان، نوروز خوبی را برای زائران و مجاوران در پیش رو داشته باشیم.
 
 
انتهای پیام// ه.ز
 

آمادگی مشهد برای استقبال از مسافران نوروزی

برچسب ها: نوروز 98 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.