گل‌محمدی: داور شجاعتش را بیرون زمین جا گذاشته بود/ برخی در فوتبال سرشان را در برف کردند

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو مشهد گفت: داور بازی امروز شجاعتش را جا گذاشته و به زمین آمده بود.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی پدیده شهر خودرو اظهار کرد: این پیروزی را به تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم. از تماشاگرانی که امروز جو خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند، تشکر می‌کنم. امروز بازی یک طرفه‌ای را شاهد بودیم و تیم ما بهترین بازی‌اش را انجام داد. هرچند که نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم، اما با توجه به بضاعتی که داریم، مستحق پیروزی و نه مساوی در این بازی بودیم. به بازیکنانم بابت شجاعت و بازی خوبی که به نمایش گذاشتند، تبریک می‌گویم. از نظر من قهرمان واقعی لیگ این تیم و این بازیکنان هستند. من به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم.

او ادامه داد: امروز تصمیمات داوری هم به ضرر تیم ما بود. داور بازی امروز شجاعتش را جا گذاشته بود و به زمین آمده بود. سر گلی که خوردیم داور ما را اذیت کرد چرا که در آن صحنه به وضوح روی بازیکن ما خطا انجام شد. البته وقتی داور تحت تأثیر جو ورزشگاه قرار بگیرد این صحنه‌ها به وجود می‌آید. این داور خیلی ترسو قضاوت کرد و باید بازیکن حریف را اخراج می‌کرد. بازیکن تیم تراکتورسازی جلوی خود من به کمک داور توهین کرد، اما داور این جرأت را نداشت که حداقل کارت زرد دوم را به او بدهد. در صحنه‌ای دیگر هم استوکس بدون توپ بازیکن ما را زد، اما نمی‌دانم ۶ داور مسابقه کجا را نگاه می‌کردند و از این صحنه عبور کردند. آن‌ها روز خوبی را پشت سر نگذاشتند.

اشتباهات داوری در این بازی نمایان بود

سرمربی پدیده گفت: باید بتوانیم خودمان را جمع و جور کنیم و با استفاده از تعطیلات پیش رو خودمان را برای بازی‌های آینده آماده کنیم. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم و در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم سراسر حمله بودیم. آن‌ها یک کرنر زدند و روی یک اشتباه داور به گل رسیدند. در نیمه دوم بازی یک طرفه‌ای شاهد بودیم و تراکتورسازی حرفی برای گفتن نداشت. اشتباهات داوری در این دیدار نمایان بود.

باید حداقل سهمیه آسیا را کسب کنیم

گل‌محمدی ادامه داد: وقتی قبل از شروع بازی از طریق رسانه‌های مختلف به داور فشار وارد می‌شود، داور نمی‌تواند عدالت را رعایت کند و متأسفانه این مشکلات در فوتبال ما وجود دارد. برخی هم در فوتبال ما سرشان را در برف کردند و مشکلات را نمی‌بینند. ما انتظارات را از تیم‌مان بالا بردیم. ما تیم جوانی داریم که تا این جای لیگ نشان داده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. هدف ما در شروع فصل اصلاً این نبود که بین تیم‌های بالای جدول باشیم و به دنبال میانه جدول بودیم، اما شرایطی به وجود آمد و بازیکنان به خودباوری رسیدند. خوشبختانه با همتی که داشتیم تا رده پنجم جدول بالا آمدیم. لیگ هنوز تمام نشده و تازه برای من شروع شده است. برای هدفی که داریم باید تلاشمان را دو برابر کنیم تا حداقل سهمیه را کسب کنیم.

داور بازی تحت تاثیر بیانیه‌های تراکتورسازی بود

سرمربی پدیده اظهار کرد: داوری در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم فصل اول شده، اما امروز اشتباهات داوری زیادی رخ داد. بیژن حیدری در بازی امروز بیشتر تحت تأثیر جو استادیوم و بیانیه‌های تراکتورسازی بود و نتوانست قضاوت خوبی داشته باشد. البته این نظر شخصی من است و ممکن است خیلی‌ها با این صحبت موافق نباشند.

گل‌محمدی درباره خشونت بازیکنان پدیده در این دیدار و رفتن به سمت داور پس از اتمام بازی برای اعتراض به او، گفت: ما برای تشکر از داور به سمت او رفتیم و فکر نمی‌کنم این مسائلی که می‌گوئید مربوط به بازی امروز باشد. ما همیشه به تیم داوری احترام گذاشتیم و از این پس هم به داور احترام خواهیم گذاشت. همه بازیکنان ما در یک سطح هستند و تیم جوان و با انگیزه‌ای در اختیار داریم و برای‌مان فرق نمی‌کند که کدام بازیکن بازی می‌کند و کدام بازیکن روی نیمکت بنشیند.

او افزود: ما قبل از این که گل دریافت کنیم، ۲۰ دقیقه فشار خوب به روی دروازه حریف وارد کردیم. من به بازیکنان گفته بودم که تنها برای سه امتیاز به زمین بروند. بازی دست ما بود که روی یک کرنر که آن‌هم خطا بود، تراکتورسازی به گل رسید. امروز تراکتور تحت تأثیر بازی خوب ما قرار داشت و به تیم حریف اجازه ندادیم که بتوانند به دروازه ما حمله کنند. از نظر فنی یکی از بهترین بازی‌های ما در لیگ رقم خورد و مقابل هواداران پرشور تراکتورسازی شرایط برای ما سخت بود، اما در این شرایط که اشتباهات داوری به ضرر ما بود، خوب عمل کردیم. بازیکنان تمرکز خوبی روی کار‌های فنی و تاکتیکی داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار