مهدی‌پور: تیم پدیده را با همت بازیکنان شکست دادیم/ شانس قهرمانی تراکتور زیاد است

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پدیده تیم یکدستی است که خدا را شکر توانستیم با همت بازیکنان این تیم را شکست دهیم.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مهدی پور بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی درباره پیروزی این تیم برابر تیم پدیده شهر خودرو اظهار کرد: بازی سختی بود و پدیده یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و واقعا تیمی هستند که بی نظیر فوتبال بازی می‌کنند و فوق العاده از لحاظ کار تیمی خوب هستند. به نظرم پدیده تیم یکدستی است که خدا را شکر توانستیم با همت بازیکنان این تیم را شکست دهیم.

او درباره اینکه تراکتورسازی به طور موقت صدر جدول رفت، گفت: برنامه مان تا اینجای فصل همین بود و به آنچه مدنظر کادرفنی و خودمان بود رسیدیم و ۸ بازی مانده تا فصل تمام شود. در این ۸ بازی همه تلاش خود را می‌کنیم که آخر فصل به آنچه مدنظرمان است برسیم.

مهدی پور درباره اینکه چقدر شانس قهرمانی برای تراکتورسازی قائل هستید، بیان کرد: ۸ بازی دیگر مانده است و به جزء ما بقیه تیم‌ها هم شانس قهرمانی دارند، اما به نظرم با نتایجی که در این چند بازی گرفتیم و وضعیت خوبی که در جدول داریم شانس قهرمانی مان زیاد است.

مهدی پور خاطر نشان کرد: دم هواداران ما گرم باشد که در این هوای سرد در همه بازی‌ها آمدند و به ما کمک کردند که بتوانیم این نتایج خوب را بگیریم. همچنین سال نو هم پیشاپیش به همه مردم ایران به خصوص تراکتوری‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم همه مردم در همه جای دنیا سالم و سلامت باشند.


بیشتر بخوانید: 

تفکرات یحیی مقابل لیکنز به بن بست خورد/ تراکتور به صدر رسید/ دایی دست پُر مسجد سلیمان را ترک کرد

لیکنز: تراکتورسازی شایسته پیروزی برابر پدیده بود

تراکتورسازی یک - پدیده صفر/ تفکرات یحیی مقابل لیکنز به بن بست خورد


انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن تراکتورسازی درباره پیروزی برابر تیم پدیده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.