چرا گلکسی فولد از داخل تا می‌شود؟

یکی از مدیران ارشد سامسونگ در مصاحبه اخیر خود فاش کرد که چرا طراحی سامسونگ به گونه‌ای است که گلکسی فولد از داخل تا شود.

چرا گلکسی فولد از داخل تا می‌شود؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته کارشناسان سامسونگ با معرفی گلکسی فولد به رهبر نسل آینده تلفن‌های هوشمند در جهان تبدیل شده است، البته این شرکت به‌ واسطه تولید مدل‌های با کیفیت و فروش بالا در رتبه اول برترین شرکت تولیدکننده تلفن هوشمند در جهان قرار گرفته است، اما خیلی از فناوری‌ها الزاما توسط برترین‌ها معرفی نمی‌شوند. اما این بار سامسونگ با مدل گلکسی فولد این کار را انجام داد و به اولین شرکتی تبدیل شده است که مدل تاشو خود را معرفی می‌کند.

در ماه اخیر علی‌رغم برگزاری رویداد MWC اخبار مربوط به گلکسی فولد همچنان پربازدیدترین اخبار هستند و این نشان دهنده اهمیت تولید چنین محصولی از طرف سامسونگ است. به تازگی The Verge خبری در مورد گلکسی فولد منتشر کرده که جزئیات بیشتری در طراحی و نحوه عرضه این محصول به بازار ارائه می‌دهد.

چرا گلکسی فولد از داخل تا می‌شود؟

به گزارش Verge، کیت بیونت، مدیر بخش محصولات، خدمات و استراتژی تجاری سامسونگ در انگلیس اعلام کرده است که قبل ار عرضه گلکسی فولد، شرکت سامسونگ در ماه آوریل یک کنفرانس مطبوعاتی دیگر برگزار خواهد کرد. این رویداد چند هفته قبل از ۲۶ آوریل، زمان شروع عرضه گلکسی فولد به بازار انجام خواهد گرفت. همچنین همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، گلکسی فولد در تعدادی کمتر از گلکسی S10 تولید و ارائه می‌شود، طبیعی است که به دلیل قیمت بالا و نوع کاربرد‌های خاصی که تلفن هوشمند تاشو سامسونگ دارد، در حال حاضر مانند دیگر مدل‌های متداول، طرفدار نداشته باشد. کیت بیونت همچنین در مورد نوع عرضه این محصول هم توضیحاتی داد، به گفته وی سامسونگ برنامه ندارد تا گلکسی فولد را به خرده فروشان و فروشگاه‌های کوچک بدهد و می‌خواهد فروشگاه‌های مجلل این مدل را به فروش برسانند.

چرا گلکسی فولد از داخل تا می‌شود؟

در بخش دیگر کیت بیونت به این موضوع اشاره شد که سامسونگ تصمیم گرفت تا نمایشگر مدل گلکسی فولد از داخل تا شود (در صورتی که مدل میت ایکس هوآوی از بیرون تا می‌شود)، این تصمیم از آن جا سرچشمه گرفت که تیم تولید این شرکت مدل‌های متنوعی را مورد آزمایش قرار داد، اما به دلیل محافظت از نمایشگر گوشی، تصمیم گرفته شد که این مدل از داخل تا شود. وی اعتقاد دارد به دلیل زاویه و درجه بسیار کمی که نمایشگر تاشونده از داخل دارد، هزینه و تولید آن بیشتر، حرفه‌ای‌تر و دشوارتر است. به نظر می‌رسد اشاره کیت بیونت به آن است که وقتی یک نمایشگر از داخل تا می‌شود باید مانند یک کاغذ روی هم قرار گیرد که این مورد زاویه بسیار تیزی را در محل تا شدن نمایشگر به وجود می‌آورد. در هر صورت با این توضیحات قیمت نهایی گلکسی فولد از میت ایکس هوآوی کمتر شد که این امر نشان دهنده آن است که یا حرف‌های کیت بیونت اشتباه است یا هوآوی نتوانسته با هزینه ساخت معقول مدل میت ایکس را تولید و به بازار ارائه کند.


بیشتر بخوانید: اولین رندرهای گوشی هوآوی نوا 4e منتشر شد +تصاویر


انتهای پیام/

دلیل طراحی گلکسی فولد سامسونگ چیست؟

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار