برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، دوچرخه سواری و درختکاری در کرمانشاه

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، دوچرخه سواری و درختکاری «به مناسبت هفته منابع طبیعی» در کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،همایش پیاده روی، دوچرخه سواری و کاشت نهال با حضور پرشور مردم و مسئولین برگزار شد.

کاوه جوانشیر از مسؤلین برگزار کننده همایش پیاده روی و کاشت نهال گفت : با حضور جمعی از فعالان محیط زیست، ورزشکاران، دوچرخه سواران، پرسنل زحمتکش شهرداری، آتشنشانان و اقشار مختلف مردم همایش راهپیمائی خانوادگی برگزار و در پایان این مراسم نهالی بیاد عزیزان ازدست رفته کاشته شد .

 مدیر اجرائی سازمان مردم نهاد ندای قاصدک کرمانشاه افزود : این همایش به همت و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، اداره ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه، هیات ورزش‌های همگانی کرمانشاه و سازمان مردم نهاد ندای قاصدک کرمانشاه به مناسبت هفته منابع طبیعی در روز جمعه مورخ ۲۴ اسفند ماه برگزار شد.

 وی گفت : برگزاری چنین مراسمی علاوه بر ترویج فرهنگ زیست محیطی در جامعه باعث شور نشاط در جامعه خواهد شد و سلامت و تندرستی را برای افراد یک جامعه به ارمغان خواهد آورد.

جوانشیر افزود: امروزه شهرداری‌ها علاوه بر تعهدات عمرانی و اجرائی در یک جامعه با مدیریت درست می‌توانند سلامتی، نشاط و شادابی را به شهروندان هدیه دهند.

 

 

انتهای پیام/د

همایش پیاده روی و کاشت نهال برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.