آعاز طرح نوروزی پلیس راه بروجرد

فرمانده پلیس راه بروجرد گفت: طرح نوروزی پلیس راه در جاده‌های ارتباطی شهرستان از امروز شنبه ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

آعاز طرح نوروزی پلیس راه بروجردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ عبدالرحمن حقیقی فرمانده پلیس راه بروجرد گفت: نیرو‌های پلیس راه شهرستان با تجهیزات، امکانات و دوربین‌های ثابت و سیار، جاده‌های ارتباطی را به صورت کامل رصد می‌کند.

وی اظهار داشت: پلیس راه بروجرد با استقرار در نقاط حادثه خیز شهرستان، خودرو‌ی رانندگانی که باعث بروز حوادث در جاده‌ها می‌شوند را توقیف خواهد کرد.

فرمانده پلیس راه بروجرد بیان کرد: هدف پلیس راه شهرستان فراهم کردن بستری مناسب برای مسافران نوروزی در جاده‌ها است.

سرهنگ حقیقی اضافه کرد: همچنین پلیس راه بروجرد خودرو رانندگانی را که همزمان ۲ تخلف رانندگی داشته باشند را به مدت ۷۲ ساعت در پارکینگ توقیف می‌کند.

وی با اشاره به رسیدگی به حقوق عامه طبق ابلاغیه اعلام شده ادامه داد: کسانی که با خودرو اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان و برهم زدن امنیت عمومی را داشته باشند با برخورد قاطع پلیس روبرو و خودروی آن‌ها توقیف می‌شود.

فرمانده پلیس راه بروجرد گفت: براساس قانون سگ گردانی و بی حجابی در خودرو‌ها جرم محسوب می‌شود و با جریمه پلیس روبرو خواهد بود.

سرهنگ حقیقی افزود: درحوادث رانندگی کارشناسان پلیس راه سهم تقصیر سازمان‌های مختلف مانند راهداری و خودرو ساز‌ها را اعمال خواهند کرد.

منبع ایرنا

انتهای پیام /م

طرح پلیس راه بروجرد برای نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.