اجرای سه طرح آبفای شهری در خراسان جنوبی

سه طرح آب و فاضلاب شهری در خراسان جنوبی اجرا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حیدری مدیر امور آب و فاضلاب حاجی آباد از رفع اتفاق لوله ۲۵۰ خط انتقال آب شرب این شهر خبر داد و گفت: با توجه به بازدید از خطوط انتقال، همکاران این امور متوجه نشتی در این خط انتقال شدند که با خاموش نمودن چاه ۷ اسفدن و با برنامه ریزی و تمهیدات لازم نسبت به رفع اتفاق اقدامات لازم صورت گرفت.  

وی افزود: این خط، تأمین کننده اصلی آب شهر‌های حاجی آباد و آبیز است.

حیدری همچنین از نصب تجهیزات اندازه گیری در ورودی مخزن ۲ هزار مترمکعبی این شهر خبر داد و گفت: در راستای کنترل بیشتر تولید و مصرف آب در شهر حاجی آباد عملیات نصب کنتور مغناطیسی انجام شد.  
عملیات شستشوی ۵۵۰۰ مترمکعب از مخازن ذخیره شهر‌های فردوس و اسلامیه نیز دیگر خبری بود که مدیر امور آب و فاضلاب فردوس از آن خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مخازن ۳ هزار مترمکعبی پل نجاتی، هزار و ۵۰۰ مترمکعبی دشت باغستان و هزار مترمکعبی دشت سرند به منظور ارتقای سطح کیفی آب شرب شهروندان شستشه شد.  

وی گفت: عملیات گندزدایی و شستشوی مخازن بدون قطع آب مشترکین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بر اساس دستورالعمل‌های شرکت مهندسی آب و فاضلاب انجام و مخازن وارد مدار بهره برداری شد.

انتهای پیام/غ

سه طرح آب و فاضلاب شهری در استان اجرا شد

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار