در شورای اداری مطرح شد

گازرسانی به دهستان قلعه زری خوسف /توجه ویژه به دو دهستان براکوه وقلعه زری خوسف

فرماندار خوسف از گاز رسانی به دهستان قلعه زری در سال آینده خبر داد و خواستار توجه ویژه به این دهستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،   شفیعی فرماندار خوسف نیز در شورای اداری شهرستان گفت :با توجه به فرسوده بودن شبکه آب شرب روستایی وهدر رفت آب نیازمند توجه ویژه ای به شبکه توزیع آب شرب روستایی است ومطالبه گری حق مردم است.


وی افزود:دودهستان براکوه وقلعه زری در بخش ماژان با توجه به فرسوده بودن شبکه توزیع آب شرب و نبود گاز  نیازمند توجه ویژه است.

شفیعی گفت : با توجه به فرا رسیدن سال جدید در بحث گردشگری اقدامات خویی انجام شده است وعید امسال در مناطق عشایری شاهمردی ؛جنگل نخاب ،دهکده فاطمیه ،آب ترش شهرستانک ودهکده گردشگری گواب میزبان گردشگران و مسافران نوروزی خواهیم بود

فرماندار خوسف نیز همچنین از استقرار پلیس راه خوسف تا ۲۵اسفندماه سال جاری خبر داد.

وی با گلایه از اینکه ۵۶کیلومتر از محورهای روستایی طبق تفاهم نامه بایدامسال انجام می شد که متاسفانه راه وشهرسازی فقط ۹کیلومتر آن را انجام داده است .

صفوی نژاد مدیر کل آبفای روستایی استان  نیز در این جلسه گفت :۳۹مجمتمع آبرسانی در استان در ردیف ملی قرار دارد که مجتمع حامی ودهن رود وسرچاه شور در شهرستان خوسف نیز جزو آن قرار دارد که این ۳۹ مجتمع ۲۷۴میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تکمیل مجتمع های اولویت دار یکی از اهداف ماست .

وی افزود:برای تکمیل وساخت مجتمع قلعه زری نیازمند اعتبار هستیم وتا کنون اعتباری تخصیص داده مشده است ولی برای تکمیل مجتمع آبرسانی علی آباد براکوه از محل اعتبارات استانی گذاشته ایم که بخشی از کار امسال انجام خواهد شد.

در شورای اداری شهرستان خوسف با حضور مدیر کل آبفای روستایی از خدمات ۶ساله بهالگردی تقدیر و شاهی بعنوان سرپرست اداره آبفای روستای معرفی شد .

انتهای پیام/ک

انتصاب سرپرست اداره آبفای روستایی شهرستان خوسف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار