مایکروسافت وصله‌های امنیتی اسفند ماه را منتشر کرد

با انتشار به‌روز‌رسانی امنیتی ماه فوریه، مایکروسافت ۶۴ آسیب‌پذیری را رفع کرده، که ۱۵ مورد آن در دسته بحرانی طبقه‌بندی می‌شوند.

مایکروسافت وصله‌های امنیتی اسفند ماه را منتشر کردبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب‌سایت BleepingComputer، همه کاربران باید این به‌روز‌رسانی‌های امنیتی را در اسرع وقت نصب کنند تا از رایانه خود در برابر خطرات امنیتی محافظت کنند.

به‌روزرسانی امنیتی برای دو آسیب‌پذیری فعال
گوگل اعلام کرد که یک آسیب‌پذیری در کروم و ویندوز ۷ با هم ترکیب‌شده و به طور فعال مورد استفاده قرار گرفته‌است. در حالی که این آسیب‌پذیری توسط ابزارهای امنیتی ویندوز ۱۰ برطرف‌شد، گوگل هشدار‌داد که کاربران ویندوز ۷ هنوز در معرض خطر هستند. این آسیب‌پذیری که با شناسه CVE-۲۰۱۹-۰۸۰۸ شناخته می‌شود به عنوان بخشی از وصله ماه جاری، رفع شده ‌است.

آسیب‌پذیری افزایش دسترسی، با شناسه CVE-۲۰۱۹-۰۷۹۷ که توسط کسپرسکی کشف شد نیز رفع شده‌است. بدلیل اینکه این آسیب‌پذیری نیاز به دسترسی محلی و ورود کاربر به سیستم دارد، این احتمال وجود دارد که این آسیب‌پذیری توسط یک بدافزار مورد استفاده قرار گرفته‌ باشد.
در نهایت، مایکروسافت دو نقص دیگر را که به صورت عمومی گزارش شده‌ بود، رفع‌کرد. این دو، آسیب‌پذیری منع سرویس ویندوز با شناسه CVE-۲۰۱۹-۰۷۵۴ و دومی آسیب‌پذیری در Package Manager NuGet با شناسهCVE-۲۰۱۹-۰۷۵۷ هستند.

به‌روزرسانی‌های امنیتی وصله ماه مارس ۲۰۱۹
در ادامه لیست کامل آسیب‌پذیری‌های رفع‌شده، ارائه شده‌است.
مایکروسافت وصله‌های امنیتی اسفند ماه را منتشر کرد
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار