برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۵۰ مسجد آذربایجان غربی

رئیس تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت:امسال مراسم معنوی اعتکاف در ۵۰ مسجد آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۵۰ مسجد آذربایجان غربیحجت الاسلام محمد داداش زاده رئیس تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو  با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با اظهار اینکه یکی از راه‌های معنوی که انسان می‌تواند به خالق هستی وصل شود برگزاری مراسم اعتکاف است؛ گفت: مراسم معنوی و پر فیض اعتکاف امسال در ۵۰ مسجد و در ۱۱ شهرستان استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام داداش زاده افزود: در شهرستان ارومیه نیز ۳ مسجد امام حسین (ع) در محله بهداری، مسجد باب الحوائج (ع) در محله صمدزاده و مسجد علی بن ابیطالب (ع) در محله ایثار و مابقی مساجد در سایر شهرستان‌های استان در نظر گرفته شده است.
 
وی با اظهار اینکه مراسم اعتکاف همه ساله از سیزدهم تا ۱۵ رجب برگزار می‌شود، بیان کرد: امسال این مراسم ۲۹ اسفند همزمان با میلاد حضرت علی (ع) آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اظهار اینکه ثبت نام از معتکفین در استان از پانزدهم اسفند ماه جاری آغاز شده است یاد آور شد معتکفین و علاقمندان می‌توانند تا ۲۸ اسفند بصورت حضوری در ادارات تبلیغات اسلامی استان، همچنین بصورت غیرحضوری از طریق از طریق سامانه اینترنتی https://ido-ag.ir با هزینه ۷۰ هزار تومان ثبت نام نمایند.

حجت الاسلام داداش زاده تصریح کرد: از زمان آغاز ثبت نام مراسم اعتکاف تاکنون بیش از ۳۴۰ نفر نام نویسی کرده اند.
 
وی یاد آور شد: سال گذشته نیز بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در استان در این مراسم معنوی شرکت کرده بودند.
 
انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.