سیستم‌های ارتباطی تعبیه شده در کلاه ایمنی به کمک موتور سواران می‌آید

با استفاده سیستم‌های ارتباطی صوتی که در کلاه ایمنی قرار می‌گیرند، سفر بهتری را با هم‌گروهی‌های موتور سوار خود داشته باشد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کلاه ایمنی یکی از وسایلی است که هر موتورسواری به آن نیاز دارد. در بعضی مواقع این کلاه می‌تواند جان فرد را نجات داده و از رسیدن آسیب جدی به سر او جلوگیری کند. اما متاسفانه بعضی با استفاده نکردن از این وسیله محافظ به دلایل مختلف، جان خود را به خطر می‌اندازند. شاید قابلیت جدیدی که به کلاه ایمنی اضافه شده است، باعث شود کسانی که علاقه به استفاده از آن را ندارند، نظر خود را تغییر دهند.

هنگامی که با گروهی از موتورسواران در حال سفر هستید، مطمئناً به یک سری از مشکلات برخورد می‌کنید که برای حل کردن آن‌ها نیاز به صحبت کردن دارید. برای مثال زمانی که راه را گم می‌کنید و باید کنار بزنید و بار دیگر مسیر را با هم چک کنید. حتی زمانی که حال فیزیکی شما به هر دلیلی بد می‌شود، نیاز دارید این مسئله را با هم‌گروهی‌های خود به اشتراک بگذارید. اما اگر دوستان شما که هر کدام روی موتورهای دیگر هستند، علامت دست شما را نبینند چه باید بکنید؟

یک سیستم مدیریت مناسب و معقول همه این مشکلات و حتی موارد دیگر را حل می‌کند. به تازگی می‌توان قابلیتی را به کلاه ایمنی اضافه کرد که افراد مختلف می‌توانند به وسیله آن با هم ارتباط برقرار کنند. شما می‌توانید در ابتدای راه مشخص کنید که آیا می‌خواهید در تمام مسیر با هم‌گروهی‌های خود در ارتباط باشید یا فقط زمانی که کسی نیاز به کمک دارد، صدایش را بشونید. حتی می‌توان در کلاه‌های ایمنی دوربینی تعبیه کرد که می‌تواند از تمام مسیر شما فیلم‌برداری کند.

هنگامی که قصد خرید یک سیستم ارتباطی دارید، باید دقت زیادی کنید. باید سیستمی که خریداری می‌کنید مناسب نیازتان باشد. بسیاری از دستگاه‌های ارتباطی با اتصال خوب توانایی برقراری ارتباط در فاصله یک سوم یا سه چهارم مایل را دارند. در واقع سیستم‌های ارتباطی گران‌قیمت‌تر بهتر هستند و فاصله بیشتری را پشتیبانی می‌کنند. حتی در قیمت‌های مختلف می‌توانید قابلیت‌های دیگری را نیز به این سیستم اضافه کنید. مواردی مانند گوش کردن به موسیقی یا جی‌پی‌اس که برای بعضی از موتورسواران مهم است.

مدل‌های مختلفی وجود دارند که شما با توجه به نیازتان می‌توانید آن‌ها خریداری کنید. توجه داشته باشید که در همه موارد این تجربه شما است که به کمکتان خواهد آمد.


بیشتر بخوانید: اولین رندرهای گوشی هوآوی نوا 4e منتشر شد +تصاویر


انتهای پیام/

سیستم صوتی کلاه ایمنی

برچسب ها: فناوری ، سیستم صوتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.