عملیات پاکسازی در استان اردبیل به فرهنگ تبدیل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برای استقبال از میهمانان نوروزی و توجه به بهداشت و محیط پاک، حاشیه ورودی هر شهرستان با شعار "زمین بدون زباله چه زیباست" پاکسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در آیین پاکسازی محور‌های مواصلاتی استان اظهار کرد: امروز با تاکید و توصیه استاندار محترم و با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد عملیات پاکسازی محور‌های ورودی شهر‌ها را استارت زده اند.

وی با بیان اینکه این اقدام پسندیده باید در همه نقاط استان و حتی کشور نهادینه شود افزود:این عملیات تا ۱۶ فروردین ماه ادامه دارد تا تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی که حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است، بصورت عینی نمود داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: پاکسازی محور‌های اصلی و ورودی شهرستان‌ها به شعاع ۵ کیلومتر برعهده شهرداری‌ها خواهد بود و به شعاع۱۰کیلومتر توسط نهاد‌های دولتی و غیردولتی، دهیاری‌ها و مردم داوطلب، زباله زدایی می‌شود.

ندایی از عموم مردم خواست به منظور اعلام "اردبیل استان پاک" باید همه باحساسیت و احساس مسئولیت بیشتر از انداختن زباله‌های غیر قابل تجزیه به محیط پیرامون خوداری کنند.

وی افزود:برنامه ریزی‌های مشخص جهت طبقه بندی پسماند‌ها توسط دستگاه‌های ذیربط صورت گیرد و آموزش‌های لازم در مدارس ارایه شود.

انتهای پیام/ح

پاکسازی محور‌های اصلی و ورودی شهرستان‌ها در اردبیل

برچسب ها: عید نوروز ، پاکسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.