هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس؛

پیروزی لسترسیتی و توقف نیوکاسل

در چارچوب هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس، امشب سه بازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس، امشب سه بازی برگزار شد که در مهمترین‌شان تیم فوتبال لسترسیتی میزبانش برنلی را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

لسترسیتی که از دقیقه ۴ با اخراج هری مگوایر ۱۰ نفره بازی کرد، با گلزنی جیمز مادیسون در دقیقه ۳۳ پیش افتاد. مک نیل در دقیقه ۳۸ کار را برای برنلی به تساوی کشاند، اما وز مورگان در دقیقه ۹۰ با زدن دومین گل روباه‌ها سه امتیاز را برای لسترسیتی به ارمغان آورد.

در پرگل‌ترین بازی امشب لیگ برتر جزیره هم تیم وستهام در لندن میهمان خود هادرزفیلد را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد.

مارک نوبل ۱۵ در دقیقه (پنالتی)، اوگبونا در دقیقه ۷۵ و چیچاریتو دو بار در دقایق ۸۴ و ۹۰ برای وستهام گلزنی کردند و گل‌های هادرزفیلد را هم جونینیو باکونا در دقیقه ۱۷ و کارلان گرانت دو بار در دقایق ۳۰ و ۶۵ به ثمر رساندند.

نیوکاسل نیز امشب میهمان بورنموث بود که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. نیوکاسل در حالی از این بازی یک امتیاز گرفت که تا دقیقه ۹۰ از حریف خود عقب بود.

سالومون روندون در دقیقه ۴۵ نیوکاسل را پیش انداخت، اما در ادامه جوشوا کینگ در دقیقه ۴۸ از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۸۱ گلزنی کرد تا بورنموث ورق را برگرداند. با این حال مت ریچی با گلزنی در دقیقه ۹۰ اجازه نداد شاگردان بنیتس دست خالی میدان را ترک کنند.


یشتر بخوانید:

منچسترسیتی ۳ - واتفورد ۱/ هت تریک رحیم در ۱۳ دقیقه و بردی دیگر برای سیتیزن‌ها

شکست تاتنهام شیاطین سرخ را امیدوار کرد/ پیروزی لستر و باخت اورتون

صعود منچسترسیتی به صدر جدول در شب پیروزی یونایتد/ پیروزی برایتون با حضور ۷۸ دقیقه‌ای جهانبخش


انتهای پیام/

نتایج هفته سی و یکم لیگ جزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار