جدال منچستریونایتد و آرسنال بر سر سهمیه لیگ قهرمانان/ شام آخر سولاری در رئال

رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار در سراسر قاره سبز پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت های لیگ های معتبر اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار مهم در کشور های آلمان ، فرانسه ، اسپانیا ، انگلیس و ایتالیا پیگیری می شود و مدعیان به مصاف حریفانشان می روند. 

لالیگا اسپانیا

برنامه امروز رقابت‌های لالیگا اسپانیا به شرح زیر است:

سلتاویگو - بتیس (۱۴:۳۰)

خیرونا - والنسیا (۱۸:۴۵)

لوانته - ویارئال (۲۱:۰۰)

سویا - رئال سوسیداد (۲۱:۰۰)

وایادولید - رئال مادرید (۲۳:۱۵)

کهکشانی‌های مادرید در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لالیگا به مصاف تیم رده شانزدهمی وایادولید می‌روند. مادرید‌های پس از ۳ شکست پیاپی (۲ مرتبه مقابل بارسلونا در نیمه نهایی جام حذفی و لالیگا و مقابل آژاکس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) و حذف از رقابت‌های جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا پس از ۳ قهرمانی متوالی حالا بیش از همیشه نیازمند یک پیروزی هستند تا به وضعیت خودشان ثبات ببخشند.

آن‌ها هم اکنون ۴۸ امتیازی هستند و در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارند البته پس از شکست مقابل بارسلونا صدرنشین اختلافشان با صدر به ۱۲ امتیاز رسید و عملا دیگر شانسی برای قهرمانی در این رقابت‌ها ندارند با این حال آن‌ها نیازدارند تا برای دفاع از نام و حیثیتشان در بازی‌های باقی مانده لالیگا با تمانم قوا به میدان بروند و بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنند.

وایودولید در طرف مقابل، اما وضعیت خوبی ندارد آن‌ها تاکنون موفق به کسب ۲۶ امتیاز شدند و یکی از نامزده‌های سقوط به دسته پائین‌تر هستند به همین دلیل آن‌ها نیاز دارند تا در این بازی به برتری برسند و جایگاه شانزدهمی خود در میان ۲۰ تیم حاضر را حفظ کنند.

تیم‌های فوتبال خیرونا و والنسیا هم در یکی دیگر از دیدار‌های مهم این هفته در یک دیدار میانه جدولی‌ها به مصاف یک دیگر می‌روند. والنسیا با ۳۶ امتیاز تیم هفتم جدول است و خیرونا هم با ۳۱ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

تیم‌های فوتبال سویا و رئال سوسیداد هم در دیگر بازی مهم امروز در رقابت‌های لالیگاه به مصاف یکدیگر می‌روند. سویا با ۳۷ امتیاز تیم ششم جدول رده بندی است و حریفش هم با ۳۵ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

لیگ برتر جزیره

برنامه امروز رقابت‌های لیگ جزیره به شرح زیر است:

لیورپول - برنلی (۱۵:۳۰)

چلسی - ولورهمپتون (۱۷:۴۵)

آرسنال - منچستر یونایتد (۲۰:۰۰)

رقابت‌های هفته سی ام لیگ برتر جزیره امروز شاهد دیدار‌های حساسی است و ۳ دیدار مهم در ان برگزار می‌شود. تیم فوتبال لیورپول در نخستین بازی امروز در رقابت‌های لیگ جزیره به مصاف برنلی می‌رود. شاگردان یورگن کلوپ این روز‌ها با ۷۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد و در تعقیب منچستر سیتی ۷۱ امتیازه هستند. آ. نها در این هفته به مصاف برنلی رده شامزدهمی می‌روند با این حال نمی‌توان آن‌ها را از همین حالا برنده دانست، زیرا بازی‌های لیگ جزیره به سادگی قابل پیش بینی نیست.

تیم فوتبال چلسی هم در یکی دیگر از دیدار‌های مهم امروز مقابل ولورهمپتون قرار می‌گیرد. آبی پوشان لندنی با ۵۶ امتیاز در رده ششم قرار دارند و حریفشان هم با ۴۳ امتیاز تیم هفتم جدول است. چلسی شانس آن را دارد تا با برد در بازی امروز و شکست یکی از تیم‌های آرسنال و منچستر یونایتد در جدول رده بندی صعود کند.

مهم‌ترین دیدار امشب، اما میان دو تیم آرسنال و منچستر یونایتد در لندن است. دو تیم رقابت شانه به شانه‌ای در لیگ برتر جزیره دارند و به ترتیب در رده‌های پنجم و چهارم جدول قراردارند. آرسنال ۵۶ امتیازی در جایگاه پنجم ایستاده است و منچستر یونایتد هم با ۵۷ امتیاز تیم چهارم است. شاگردان سولسشر البته پس از درخشش در لیگ قهرمانان اروپا و حذف پاری سن ژرمن در پاریس از روحیه خوبی برخوردارند در طرف مقابل، اما آرسنالی‌ها در رقابت‌های لیگ اروپا مغلوب رن شدند و وضعیت متفاوتی با یونایتدی‌ها دارند.

سری آ ایتالیا 

برنامه این هفته رقابت های سری آ ایتالیا به شرح زیر است:

بولونیا - کالیاری 

فروزینونه - تورینو 

اینتر میلان - اسپال 

سمپدوریا - آتلانتا 

ساسولو - ناپولی 

فیورنتینا - لاتزیو 

رقابت های هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا هم امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین دیدار های آن تیم فوتبال اینتر رده چهارمی به مصاف اسپال رده شانزدهمی می رود. شاگردان اسپالتی در این بازی نیازمند پیروزی هستند تا وضعیت خود را بهبود بخشند. همچنین اسپالی ها هم برای فرار از منطقه خطر نیازمند برد در این بازی هستند. 

ناپولی رده دومی هم امروز میهمان ساسولو رده یازدهمی است شاگردان کارلو آنجلوتی در صورت برد در این بازی اختلافشان با صدر جدول را به ۱۶ امتیاز می‌رسانند.

بوندس لیگا آلمان

برنامه‌های بازی‌های امروز هفته بیست و پنجم بوندس لیگا امروز به شرح زیر است:

هان هایم - نورنبرگ (۱۸:۰۰)

هانوفر - بایرلورکوزن (۲۰:۳۰)

هافن هایم در یک بازی نسبتا آسان به مصاف نورنبرگ رده آخری می‌رود و هانوفر هم میزبان بایرلورکوزن رده ششمی است. لورکوزنی‌ها شانس آن را دارند با برد در این بازی جایگاهشان در رقابت‌های بوندس لیگا را بهبود بخشند.
لوشامپیونه فرانسه

برنامه رقابت‌های امروز هفته بیست و هفتم لوشامپیونه به شرح زیر است:

مون پلبه - آنژه (۱۷:۳۰)

تولز - گنگام (۱۷:۳۰)

سنت اتین - لیل (۱۷:۳۰)

رن - کان (۱۹:۳۰)

مارسی - نیس (۲۳:۳۰)

تیم فوتبال مون پلیه امروز میزبان آنژه است آن‌ها شانس آن را دارند تا با برد در این بازی وضعیت خود در جدول را بهبود ببخشند و ۳ پله صعود را تجربه کنند. تولز و گنگام هم در یک دیدار مهم انتهای جدولی رو به روی هم دیگر قرار می‌گیرد و سنت اتین و لیل در مهم‌ترین بازی امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.

سنت اتین این روز‌ها با ۴۴ امتیاز تیم پنجم جدول است و لیل هم با ۵۴ امتیاز تیم دوم جدول رده بندی است. مارسی و نیس هم در آخرین بازی امروز لوشامپیونه به مصاف یکدیگر می‌روند دو تیم به ترتیب در رده‌های چهارم و هستم جدول رده بندی قرار دارند وبازی آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.


بیشتر بخوانید:

پر تماشاگرترین لیگ اروپایی مشخص شد

نتایج لیگ های فوتبال در اروپا


انتهای پیام/ 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.