فرماندار دلفان گفت: این شهرستان رتبه نخست تولید حبوبات در لرستان را دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حشمت بهمنی فرماندار دلفان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های توسعه‌ای شهرستان افزود: بخش کشاورزی، دامداری و گردشگری مهمترین ظرفیت‌های شهرستان دلفان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در دلفان، نبود ریرساخت‌ها را از مهمترین مشکلات این بخش عنوان کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری برای ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات لازم در مناطق گردشگری منطقه شد.

بهمنی تاکید کرد: طرح احداث و توسعه زیرساخت‌های گردشگری و دیگر حوزه‌ها تهیه شده که در صورت مساعدت مسئولان می‌توان با اجرایی شدن این طرح، شاهد توسعه و رونق اقتصادی در شهرستان بود.

فرماندار دلفان اشتغال را از مهمترین خواسته مردم و دغدغه مسئولان دانست و با اشاره به انتخاب مجری جدید گاوداری شش هزار راسی دلفان اظهار امیدواری کرد مجری طرح بتواند در برنامه زمان بندی شده اعلامی آن را به بهره برداری برساند.

بهمنی یاد آورشد: دلفان پایلوت اجتماعی اتتخاب شده و دراین راستا توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت اقدامات خوبی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی صورت گرفته که این اقدامات قابل تقدیر است، اما به سبب عمق محرومیت در منطقه نیازمند توجه بیشتر مسئولان استانی و کشوری هستیم.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت درشمال استان لرستان واقع شده است.

انتهای پیام/م

دلفان رتبه نخست تولید حبوبات در لرستان را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.