توزیع ۱۶ تن گوشت قرمز منجمد در بروجرد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد از توزیع ۱۶ تن گوشت قرمز منجمد در بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،علی شاهرودی در ستاد تنظیم بازار بروجرد که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، گفت: طی یکسال گذشته تا به امروز ۱۶۲ تن برنج تایلندی در دو نوع در سطح بروجرد توزیع شده است که در این زمینه مشکلی نداشتیم.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۱۶۰ تن گوشت منجمد برزیلی در سطح شهر توزیع شده که رقم ناچیزی بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با بیان اینکه آخرین توزیع گوشت قرمز منجمد با ۱۱ تن و ۲۰۰ کیلوگرم در اول بهمن ماه انجام شده است، ادامه داد: طی چندین ماه گذشته میزان گوشت قرمز منجمد توزیع شده در سطح بروجرد ۱۶ تن و ۶۴۰ کیلوگرم بوده است؛ همچنین ۱۰۰ کارتن تخم مرغ با قیمت بین ۱۱ هزار الی ۱۳ هزار تومان توزیع شده است.

شاهرودی تاکید کرد: در حال حاضر در توزیع گوشت قرمز منجمد مشکل داریم که البته این اشکال در سطح کشور هم وجود دارد و مشاهده شده در برخی موارد برچسب‌های گوشت قرمز منجمد وارداتی را برداشته و برچسب داخلی روی آن‌ها نصب کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴ هزار واحد صنفی در بروجرد وجود دارد که تنها ۴ بازرس بر عملکرد آن‌ها نظارت می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: هم اکنون ۶۰ انبار کالا در سطح شهر شناسایی و موجود است که در مواقع ضروری می‌توانند مایحتاج مردم را تامین کنند.

شاهرودی با بیان اینکه تا کنون ۷ هزار بازرسی در سطح بازار بروجرد انجام شده است، تصریح کرد: با عدم درج قیمت‌ها بر روی اجناس در بازار برخورد می‌کنیم و در این راستا تعداد ۵۷۱ پرونده با ارزش ریالی ۴ میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

به گفته وی، قیمت اجناس در سطح بازار بروجرد نسبت به دیگر شهرستان‌های لرستان پایین‌تر است.

انتهای پیام/د

۱۶ تن گوشت قرمز منجمد در بروجرد توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار