در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی در آمریکا

جو بایدن خود را پیشروترین فرد در میان نامزد‌های انتخاباتی حزب دموکرات دانست

«جو بایدن» خود را پیشروترین فرد در میان دموکرات‌هایی می‌داند که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ شرکت می‌کنند.

جو بایدن: من پیشروترین در میان دموکرات‌ها هستمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا (باراک اوباما) درباره انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ گفت او خودش را پیشروترین فرد در میان دموکرات‌هایی می‌بیند که در انتخابات آتی شرکت می‌کنند.

بایدن در سخنرانی خود در جمع اعضای حزب دموکرات گفت: من پیشروترین دموکرات در میان کسانی هستم که در انتخابات شرکت کرده و یا قصد شرکت در آن را دارند. 

اظهارات بایدن با تشویق حضار همراه شد که از نامزدی احتمالی او در انتخابات سال ۲۰۲۰ ابراز خوشحالی می‌کردند. وی در ادامه بار دیگر به انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پرداخت. بایدن گفت: باید با هم این کشور را سروسامان دهیم. بدترین نوع دیکتاتوری جهان با استفاده از حرف‌های خود رئیس جمهور برای توجیه سوءاستفاده‌هایش از قدرت صورت می‌گیرد.

بایدن ماه‌هاست به عنوان یکی از نامزد‌های احتمالی حزب دموکرات در انتخابات سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است. وی اواخر سال گذشته میلادی به خبرنگاران گفت: در حال بررسی این موضوع است که نامزدی او برای انتخابات آتی چگونه بر خانواده‌اش تاثیر خواهد داشت. معاون سابق اوباما در نظرسنجی‌هایی که تاکنون صورت گرفته بالاتر از «کامیلا هریس» و «برنی سندرز» هم‌حزبی‌های خود قرار داشته و این نشان می‌دهد که در صورت شرکت در عرصه انتخابات بالاترین رای را در میان حامیان حزب دموکرات بدست می‌آورد.

روزنامه نیویورک تایمز چندی پیش در مطلبی نوشت گزارش‌ها حاکی از آن است که دونالد ترامپ، معاون سابق باراک اوباما را خطرناکترین رقیب خود در انتخابات ۲۰۲۰ می‌داند. ترامپ در حالی نگران حضور معاون سابق باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ است که بایدن هنوز تصمیم قطعی خود را برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۰ اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار