۱۹۰۰ میلیارد ریال جریمه واحد‌های صنفی متخلف در لرستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: واحد‌های صنفی متخلف استان با انجام بازرسی‌های مستمر از ابتدای امسال، یکهزار و ۹۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: واحد‌های صنفی متخلف استان با انجام بازرسی‌های مستمر از ابتدای امسال، یکهزار و ۹۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند.

محمدرضا صفی خانی افزود: در این مدت ۶۵ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی مختلف انجام و ۶ هزار فقره پرونده تخلفاتی نیز تشکیل شده است.
وی این رقم بازرسی و جریمه در استان را کم نظیر دانست و اظهار داشت: برخی از واحد‌های متخلف چندین بار جریمه شده اند که بنا بر نظر موافق دادستان قرار شد واحد‌هایی با تکرر تخلفات، توسط پرده به مردم معرفی شوند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان همچنین گفت: ۷۱۶ تن کالای اساسی ویژه برای نوروز در استان ذخیره سازی شده است.
صفی خانی افزود: در حوزه ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی با تمهیدات اندیشیده شده توسط مدیریت ارشد استان، ستاد تنظیم بازار و همکاری سازمان جهاد کشاورزی کمبودی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: در این راستا ۲۰۰ تن سیب، ۴۰۰ تن پرتغال، ۵۰ تن شکر، ۶ تن برنج و ۶۰ تن گوشت گوسفندی و گوساله منجمد در سطح استان ذخیره‌سازی شده و در ایام پایانی سال در اختیار هم‌استانی‌ها قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مردم استان در ایام پایانی سال کمترین دغدغه را داشته باشند و در این راستا از تمام ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد.
رئیس سازمان صمت لرستان اضافه کرد: همچنین در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار، از ۱۵ تا ۲۸ اسفندماه نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌های مختلف استان متناسب با شرایط هر شهرستان برگزار می‌شود.
صفی خانی گفت: همچنین طرح ویژه نظارتی بازار نوروزی از ابتدای بهمن ماه در سطح استان آغاز شده و در قالب ۵۰ اکیپ ثابت و سیار با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بسیج، بازرسان اصناف، تعزیرات حکومتی، پایانه‌های مسافربری و اماکن نیروی انتظامی بر اصناف نظارت می‌کنند.
صفی خانی بیان کرد: مردم درصورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا موارد در کمترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام /ب

واحد‌های صنفی متخلف در لرستان ۱۹۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.