از محل اعتبارات ارزش افزوده؛

اختصاص بیش از ۶۱ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان اردبیل

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل از اختصاص بیش از ۶۱ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل در مراسم استقبال از بهار که به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل برگزار شد گفت: امسال حمایت و پشتیبانی از شهرداری‌ها و کمک به رفع موانع و مشکلات شهرداری‌ها در اجرای پروژه‌های مختلف مدیریت شهری جز اولویت اساسی استانداری بود.

وی با بیان اینکه امسال بالغ بر ۶۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است افزود: با پیگیری‌های بعمل آمده در چهار مرحله قیر رایگان با اعتبار ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به شهرداری شهر‌های کمتر از پنجاه هزار نفر جمعیت تخصیص یافت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل افزود: در طول سالجاری ۳۱ عنوان دوره آموزشی تخصصی برای شهرداران، پرسنل شهرداری‌ها و اعضای شورا‌های اسلامی شهر برگزار گردید.

امامی یگانه تصریح کرد: امسال ۱۳ دستگاه ماشین آلات از جمله خودروی آتش نشانی، حمل زباله، حمل متوفی و کمپرس به شهرداری‌های استان واگذار گردیده است.

وی پیگیری مستمر تنظیف شهری و ساماندهی محل دفن پسماند را از جمله اقدامات سالجاری برشمرد و گفت: با تاکید استاندار محترم تنظیف شهری و مدیریت پسماند در سالجاری نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارد و تاکید شده شهرداری‌ها این موضوع را بطور مستمر در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل تصریح کرد: امسال در مناسبت‌های مختلف از جمله هفته دولت و دهه فجر ۲۳۰ پروژه عمرانی و خدمات شهری با اعتباری بالغ بر ۲۵۸ میلیارد تومان توسط شهرداری‌های استان در اقصی نقاط استان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ح

بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدمات شهری در اردبیل

برچسب ها: شهرداری ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.