پاکبانان نهاوند از شهردار مردمی این شهر قدردانی کردند

رییس شورای شهر نهاوند گفت: پاکبانان و کارکنان شهرداری نهاوند در مراسمی تندیس محمد حسین پور شهردار نهاوند را به وی اهدا کردند.

 پاکبانان نهاوند از شهردار مردمی این شهر قدردانی کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالعلی ملکی، رییس شورای شهر نهاوند اظهار داشت: حسین پور شهردار مردمی و پرکار نهاوند که نزدیک به یکسال است برای خدمت در شهرستان نهاوند انتخاب شده رضایت مردم کارمندان و بیشتر مصوبات شورای شهر را به جا آورده است.

وی گفت: خدا را شکر که امروز پاکبانان از حسین پور بسیار راضی هستند و با ایشان مانند یک رفیق هستند و مردم نیز از قول و اقداماتشان رضایت دارند.

ملکی افزود: زمانی که شهردار را انتخاب کردیم وی گفت، من فردی کاری هستم و با سیاست کاری ندارم، زیرا مردم انقلابی و با فرهنگ کهن شهر نهاوند نیازمند خدمت هستند و بر این اساس از ابتدا به همکاری مجموعه شهرداری فعالیت کاری را به صورت جدی شروع کردیم.

رئیس شورای شهر نهاوند اظهار داشت: از مهمترین اقدامات حسین پور که خواسته مردم و شوراست، ساماندهی میدان مرکزی بازار میوه و تره بار، احیای منطقه گردشگری تپه ابوذر، حمام عمومی شهرداری بود که در مدت یکسال انجام شد.

وی بیان کرد: پرداخت به موقع حقوق کارکنان و پاکبانان شهرداری و رفع مشکلات آن‌ها ارتباط موثر با خبرنگاران و اصحاب رسانه و ملاقات‌های مردمی در جهت برطرف کردن مشکلات شهروندان، طرح تفکیک زباله و برگزاری جشن و مراسم‌های نشاط آور در شهرستان نهاوند موجب شد تندیس شهردار با همکاری پاکبانان تهیه و توسط آن‌ها در مراسمی تحویل شهردار این شهر شود.

انتهای پیام/ س

تجلیل پاکبانان نهاوند از شهردار

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار