احداث خوابگاه و سلف سرویس آموزشگاه عشایری در خراسان شمالی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: خوابگاه و سلف سرویس آموزشگاه شبانه روزی دخترانه عشایری سال ۹۸ در استان احداث می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عباس سعیدی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در حاشیه بازدید معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری استان از مدارس عشایری شبانه روزی شهرستان شیروان مستقر در مراوه تپه ساخت خوابگاه و سلف سرویس برای آموزشگاه دخترانه عشایری مهرنوین مصوب شد.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و در راستای افزایش پوشش تحصیلی دختران در سال جاری و عدم ترک تحصیل دختران عشایری آموزشگاه شبانه روزی دخترانه مهرنوین خراسان شمالی با مساعدت بانک اقتضاد نوین به عنوان خیر ساخته شد.
سعیدی گفت: مقرر شد اداره کل امور عشایری استان فضا و زمین مورد نیاز را تحویل آموزش و پرورش دهد و با تخصیص اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه برای سال ۹۸، نوسازی مدارس شروع به ساخت سلف سرویس و خوابگاه نماید.

گفتنی است: خراسان شمالی ۱۷۸ آموزشگاه عشایری دارد که از این تعداد ۱۶۴ آموزشگاه ابتدایی ، ۱۲ آموزشگاه متوسطه اول و ۳ آموزشگاه متوسطه دوم است و همچنین از این تعداد ۹ آموزشگاه شبانه روزی عشایری ، ۴ آموزشگاه شبانه روزی پسرانه و ۵ آموزشگاه شبانه روزی دخترانه بوده و بیشترین آمار دانش آموزی مربوط به شهرستان شیروان است.

انتای پیام / ب

ساخت خوابگاه و سلف سرویس آموزشگاه شبانه روزی دخترانه عشایری در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.