معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران خبر داد

پرداخت عیدانه ۵۳ هزار خانوار مستمری بگیر در استان تهران

صفاری از پرداخت عیدانه خانوار‌های تحت حمایت خبر داد و گفت: عیدانه ۵۳ هزار خانوار مستمری بگیر در استان تهران پرداخت شد.

پرداخت عیدانه ۵۳ هزار خانوار مستمری بگیر در استان تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد صفاری معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران از پرداخت عیدانه خانوار‌های تحت حمایت خبر داد و گفت: عیدانه ۵۳ هزار خانوار مستمری بگیر در استان تهران پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این عیدانه معادل یک ماه مستمری مددجویان و از بین ۵۳ تا ۱۰۰ هزار تومان است، ادامه داد: سه میلیارد و ۱۰۰ هزار تومان برای این امر اختصاص یافت و پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه این خانوار‌ها شامل زنان سرپرست خانوار، سالمندان، خانوار‌های بد سرپرست، از کار افتاده و زندانی هستند، گفت: ۴۳ هزار خانوار با سرپرست زن از این عیدانه بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران همچنین از توزیع سه هزار و ۵۰۰ سبد کالا در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: با کمک خیران و نیکوکاران سه هزار و ۵۰۰ سبد کالا بین خانوار‌های ساکن در مناطق محروم استان تهران توزیع شد.

صفاری افزود: این سبد کالا شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، تن ماهی، ماکارونی، رب گوجه، قند، چای، حبوبات و مواد شوینده بود که در دو نوبت بین مددجویان توزیع شد.

وی ضمن تشکر و قدارنی از مردم خیرو نیکوکار استان تهران به دلیل توجه به امور نیازمندان گفت: یک میلیارد تومان برای تهیه این سبد‌های کالا هزینه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
خودتون حقوق های میلیونی و پاداش میلیاردی میگیرید اونوقت برای مددجو ۵۳ هزار تومان عیدی میدین ؟ این پول یک جفت کفش نیست،
درضمن سبد کالا فقط یک نوبت دادن چرا ؟؟؟
آخرین اخبار