برق مناطق قطع شده مازندران امشب وصل می‌شود

استاندار مازندران با اشاره به خسارت بالای سیلاب امروز در استان، گفت: در تلاش هستیم، انرژی برق مناطق قطع شده مازندران امشب وصل شود.

برق مناطق قطع شده مازندران امشب وصل می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران، در جلسه ستاد مدیریت بحران مازندران در فرمانداری سیمرغ با اشاره به اینکه آب وارد خانه‌های روستاییان سیمرغ شده است، گفت: جلسه مدیریت بحران مازندران با حضور تمام مدیران کل در شهرستان سیمرغ برای رفع سریع مشکلات تشکیل شده است.

وی افزود: در خصوص امدادرسانی به مردم و پیش بینی تامین نان، کنسرو و آب معدنی، بیل مکانیکی، لودر، قایق و جت اسکی از شهرستان‌های اطراف تمهیدات لازم در نظر گرفته شد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه برق نیمی از شهر کیاکلا وصل شده و بزودی تمامی شهر در مدار قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: باد شدید، کاهش ۱۲ درجه‌ای دمای هوا و سیلابی شدن شرق مازندران از ویژگی‌های سامانه جدید است.

حسین زادگان با بیان اینکه سرعت باد شب گذشته در ایستگاه دشت‌ناز ساری تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شد، افزود: در بندر امیرآباد ۱۳۰ میلی‌متر بارندگی و در آلاشت ۷۰ سانتی‌متر برف داشتیم.

وی با اعلام اینکه بارش‌ها تا پنج‌شنبه ادامه دارد، ولی شدت بارش تا ساعت ۲۰ امشب کم می‌شود، گفت: با ذوب شدن برف در ارتفاعات، جریان آب رودخانه‌ها زیاد می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به احتمال طغیان رودخانه‌های شهر‌های شرقی استان نظیر نکا، افزود: مدیریت حوادث در این شهرستان با دقت نظر کامل و آماده‌باش ۲۴ ساعته مراقبت کرده تا جلوی طغیان احتمالی رودخانه‌ها به درون شهر و منازل ساکنان را بگیرند.

وی یادآور شد: شهروندان دقت کنند زیر پایه پل‌ها سُست شده و هر لحظه امکان فرو ریختن دارد بنابراین تا حد امکان از سفر به ارتفاعات پرهیز شود.

انتهای پیام/م

وصل شدن برق مناطق قطع شده مازندران تا امشب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.