کینه شتری جشن عروسی را به عزا تبدیل کرد

چند پسر جوان که با راه انداختن نزاع و درگیری در یک مراسم عروسی یک جوان دیگر را به قتل رسانده بودند درکمتر از پنج ساعت دستگیر شدند.

عروس کرمانی در شب جشن سیاهپوش شد / پسر‌ها به جان هم افتادندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حیدر احمدیوسفی  جانشین انتظامی شهرستان کهنوج کرمان گفت: در پی گزارش نزاع و درگیری منجر به قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی، بلافاصله تیم گشت انتظامی به محل حادثه اعزام شد.


بیشتر بخوانید؛ دعوا و کتک‌کاری بر سر ارثیه مادری


وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی موضوع مشخص شد چند پسر جوان با راه انداختن نزاع در یک مراسم عروسی یک جوان دیگر را به قتل رسانده و از محل جنایت متواری شده اند.

وی اظهارکرد: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی موفق شدند هویت افراد موثر و دخیل در این حادثه مجرمانه را شناسایی و در این خصوص چهار نفر را در کمتر از پنج ساعت از زمان وقوع قتل در مخفیگاه شان دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: این متهمان که بین ۲۵ تا ۳۳ سال و قصد فرار به شرق کشور را داشتند در بازجویی‌های پلیسی انجام شده به انجام قتل به انگیزه اختلافات و نزاع‌هایی که از دو سال قبل بین آن‌ها و مقتول وجود داشته، اعتراف کردند که با تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۲:۵۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
برخورد شود با این افراد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
پس کو فیلم ؟؟؟؟>
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
بزن کانال یک!!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۲۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
بذار هنرپیشه هاش را پیدا کنند تا فیلمش ساخته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
کجاش نوشته فيلم داره؟
آخرین اخبار