معاون استاندار سمنان تاکید کرد؛

عرضه دو برابری گوشت و مرغ تنظیم بازار به مردم استان طی امروز و فردا

عسگری گفت: دستگاه های اجرایی در ایام ‌نوروز به صورت ویژه وسایل نقلیه مورد نیاز را در اختیار مدیریت بحران‌ استان قرار دهند.

عرضه  دو برابری گوشت و مرغ تنظیم بازار به مردم استان طی امروز و فردا به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در آخرین جلسه شورای اداری استان گفت: کشیک های دستگاه های اجرایی تنظیم و به صورت منظم‌اجرا شود و مدیران و فرمانداران نیز به صورت شبانه روز در دسترس باشند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی برای بهتر اجرا شدن عملیات های مدیریت بحران در استان در ایام ‌نوروز به صورت ویژه اهتمام ورزیده و وسایل نقلیه مورد نیاز را در اختیار مدیریت بحران‌استان قرار دهند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: در ستاد تنظیم ‌بازار برای کاهش مشکلات مردم در دریافت گوشت تنظیم بازار تمهیداتی ویژه اندیشیده شده تا شاهد مشکلات فعلی در نحوه عرضه نباشیم.

وی با بیان اینکه امروز و فردا، دو برابر میزان روزهای عادی، گوشت و مرغ تنظیم بازار به مردم استان عرضه می شود تصریح کرد: حدود ۱۰۰۰ تن میوه شب عید در بازار با قیمت مصوب در حال توزیع بوده و در این زمینه مشکلی نداریم.

حشمت الله عسگری در پایان ابراز کرد: در ایام ‌نوروز از ظرفیت های رسانه ها در تمامی امور از جمله خدمت رسانی و نظارت ها به صورت ‌مستمر بهره گیری شده و این‌ اقدامات به اطلاع مردم رسانده شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در این جلسه قرار است مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان برگزار شود.

انتهای پیام /گ

آخرین جلسه شورای اداری استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار