۱۳۰ جهادگر گروه رضوان میهمان مناطق محروم نهبندان

رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی از خدمت رسانی ۱۳۰ جهادگر گروه رضوان به مناطق محروم نهبندان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ هنری، رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی دیشب در حاشیه بازدید جمعی از مسئولان از اقدامات گروه‌های جهادی نوروز گفت: گروه جهادی رضوان از دانشگاه‌های صنعتی شریف و امیر کبیر تهران و حوزه علمیه قم از ۲۲ اسفندماه به شهرستان نهبندان اعزام شدند.


وی افزود: این گروه‌های جهادی در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی و سازندگی تا ۴ فروردین ماه ۹۸ به مردم این منطقه خدمات ارائه می‌دهند.


هنری ادامه داد: هر ساله در ایام تعطیلات نوروز گروه‌های جهادی بومی و مهمان از دانشگاه‌های تهران در مناطق مرزی استان حضور می‌یابند.


به گفته وی گروه جهادی رضوان ۱۲ سال است که با حضور مداوم در مناطق محروم نهبندان فعالیت دارد و خدماتی را به مردم روستا‌های محروم ارائه می‌کند.

رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه این گروه با سابقه طولانی حضور در این مناطق توانسته ارتباط گیری خوبی با اعضای هسته‌های جهادی روستا‌ها داشته باشد، گفت: این گروه جهادی در طول سال به طور مستمر خدمات مورد نیاز مردم این مناطق را دنبال و پیگیری می‌کنند.


هنری با بیان اینکه امسال ۱۳۰ نفر از جهادگران در منطقه حضور پیدا کردند، گفت: این جهادگران ایام عید را میهمان مناطق و روستا‌ها هستند و در عرصه‌های عمرانی و اشتغال و به طور ویژه زیرساخت‌های عمرانی مرتبط با اشتغال فعالیت دارند.


وی یکی از برنامه‌ها را واحد‌های الگویی دام و طیور دانست که در این منطقه ساخته می‌شود، افزود: همچنین پروژه‌های مختلف در عرصه‌های نهالستان، کارگاه‌های اشتغال و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را نیز انجام می‌دهند.

 

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به مجموع پروژه‌هایی که جهادگران امسال در این منطقه کار می‌کنند، بیان کرد: گروه‌های جهادی توانستند ۲۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین برای اجرای پروژه‌ها و ارئه خدمات به مردم استان جذب کنند.
انتهای پیام/ب


خدمت رسانی ۱۳۰ جهادگر گروه رضوان به مناطق محروم نهبندان

برچسب ها: اردوی جهادی ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.