اندیشه‌های امام و رهبری به عنوان نجاتگر بشریت همیشه باقی می‌ماند

اندیشه مطهری و اندیشه امام و رهبر معظم انقلاب به عنوان نجاتگر برای بشر باقی می‌ماند اما باطل رفتنی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با جمعی از جوانان انقلابی و جهادگر شهرستان خوسف گفت :اندیشه مطهری، اندیشه امام و رهبر انقلاب به عنوان نجاتگر بشر باقی می‌ماند و خیرخواهی برای مردم می‌ماند اما ظلم نمی‌ماند.

وی گفت: شهید فنودی قبل از شهادت جانباز بود و توقع نبود با آن شرایط سخت کردستان عازم جبهه شود اما او برای دفاع از امام و انقلاب به جبهه رفت و در این راه به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: شهدایی که رفتند سوابق خوبی داشتند و افتخار آفرینی کردند و شما جوانان نیز راه خوبی انتخاب کردید و همه این نشیب و فرازها فراموش می‌شود اما راه حق هیچگاه فراموش نمی‌شود.

عبادی عنوان کرد: نباید تنها به دنبال منافع مادی و حزب بازی بود چون تنها چیزی که برای انسان باقی می‌ماند و باقیات و صالحات دارد کارهای حق است و اگر کسی قدرت و جایگاهی به دست آورده اینها ماندنی نیست اما آنچه در زمین می‌ماند حق است و باطل رفتنی است.

امام جمعه  بیرجند گفت: قدردان پدر و مادران‌تان باشید که شما را در این راه قرار دادند و آنچه برای خدا و برای نفع مردم و راه درست به کار گرفته شود می‌ماند زیرا ذخیره انسان است.

حسینی یکی از جوانان فعال فرهنگی خوسف نیز در این دیدار گفت:چهل سالگی انقلاب امری بسیار مهم است و به دنبال تأکید رهبری بر این موضوع، چله فرهنگی را دنبال می‌کنیم و در این راستا جشنواره عمار را در نه دی خواهیم داشت و 12 دی تا 22 بهمن نیز چله فرهنگی در خوسف برگزار می‌کنیم و در مدارس و مساجد جلسه می‌گیریم تا فرهنگ و ارزش‌های انقلاب را به مردم نشان دهیم همچنین قرار است از مستند شهید حسن فنودی نیز در این مراسم رونمایی شود.

وی افزود: جمع حاضر بخشی از جوانان انقلابی خوسف هستند که در عرصه‌های فرهنگی، مهدویت، جشن‌ها و عزاداری‌ها به صورت خودجوش کار را به دست گرفته و به مردم خدمت می‌کنند.

حسینی گفت : این جوانان در عرصه فضای مجازی برنامه‌های خوبی را دنبال می‌کنند و در برگزاری اردوهای جهادی فعال هستند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.