نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

سال جدید سال خدمت است/باید به مردم شهید پرور و مذهبی، تا حد توان خدمات رسانی نمود

سال جدید سال خدمت است/باید به مردم شهید پرور و مذهبی، تا حد توان خدمات رسانی نمودنماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: خدمات رسانی به مردم باید همواره مد نظر مدیران باشد و این مهم را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با استاندار سمنان ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب گفت: ماه رجب ماه شادی هاست ، این ماه شریف و سال نو را تبریک می گویم.

وی افزود: خوشحالم که تلاش ها در موضوع انتقال و تامین آب در شهرستان های استان در حال انجام و  به ثمر رسیدن است.‌ سال جدید ، سال خدمت است و باید به مردم شهید پرور و مذهبی تا حد توان خدمات رسانی نمود.‌

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم استان از ایوانکی تا فرومد بسیار مردم خوب و دارای مناعت طبع هستند ادامه داد: باید تلاش کرد تا خدمت به مردم به موقع و جدی انجام شود.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه اصل موضوع گرانی یک موضوع عمومی است، اما آنچه نگران کننده است اختلاف قیمت هاست تصریح کرد: از مدیران و بازرسان اداره تعزیرات می خواهم با حضور میدانی در سطح استان، نظارت بیشتری را اعمال نماید.

نماینده ولی فقیه در استان به حدیث پیامبر اکرم اشاره کرد و گفت: نبی مکرم اسلام فرمودند: بهترین مردم کسی است که به مردم بیشتر خدمت نماید و در خدمات رسانی به مردم باید همواره مد نظر مدیران باشد و این مهم را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

انتهای پیام / گ

دیدار استاندار سمنان با آیت الله شاهچراغی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار