عرضه بیش از ۲ هزار تن میوه در فارس

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی فارس گفت: دو هزار و ۱۰۰ تن میوه درطرح تنظیم بازار فارس عرضه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هدایت الله رحیمی مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی فارس گفت: در دو روز نخست طرح تنظیم بازار توزیع میوه نوروز، ۲ هزار و ۱۰۰ تن میوه در استان عرضه شده است.

وی افزود: این طرح از ۲۶ اسفند آغاز و در روز اول ۹۰۰ تن و در روز دوم نزدیک به هزار و ۲۰۰ تن سیب و پرتقال در استان عرضه شد.

وی گفت: در روز سوم این طرح شاهد بیشتر میزان تقاضا برای میوه هستیم و پیش بینی می‌شود که امروز ۲۸ اسفند نزدیک به دو هزار تن میوه طرح تنظیم بازار توزیع شود.

رحیمی ادامه داد: ذخیره میوه در استان فارس به گونه‌ای بوده است که پاسخگوی نیاز استان خواهد بود و نارضایتی در زمینه کمبود میوه در استان وجود نخواهد داشت.

وی بیان کرد: کیفیت میوه ارائه شده در این طرح مطلوب و ایجاد صف خرید در طرح تنظیم بازار نشان دهنده استقبال مصرف کننده از این طرح است.

رحیمی اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ واحد صنفی عرضه کننده ثابت و ۳۰ بازارچه محلی جامعه عرضه کننده میوه طرح تنظیم بازار در استان فارس را تشکیل می‌دهند و در شهرستان‌ها نیز مباشران محلی و فروشگاه‌ها نسبت به عرضه میوه اقدام کرده اند.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی فارس گفت: قیمت‌هایی که به عنوان قیمت مصوب تعیین شده بر اساس قیمت بازار و با توجه به ثبات قیمت میوه در بازار است.

احد بهجت حقیقی مدیر کل تعاون روستایی فارس درباره نظارت بر طرح تنظیم بازار نیز گفت: در طرح تنظیم بازار، نظارت بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف خواهد بود و اگر تقاضا برای این طرح بیشتر از واحد‌های عرضه کننده ثابت باشد این آمادگی در استان وجود دارد تا عرضه میوه طرح تنظیم بازار توسط خودرو‌های مجهز به یخچال علاوه بر واحد‌های ثابت عرضه کننده انجام شود.
انتهای پیام/م

توزیع بیش از ۲ هزار تن میوه در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار