ایام تعطیلات نوروز با کتابخانه های کرمانشاه همراه باشید

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، از برگزاری طرح نوروزی کتابخانه‌های عمومی در این استان خبر داد.

نوروز با کتاب در ایام تعطیلاتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معصومه حسنی خوانسار  مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های متعدد اعضا در خصوص باز بودن کتابخانه‌های عمومی در ایام تعطیلات نوروز و با هدف خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه‌ها در این ایام، تعدادی از کتابخانه‌های عمومی در روز‌های تعطیل نوروز، باز خواهند بود.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با کتابخانه‌های عمومی منتخب انجام شده و ۹ کتابخانه بر اساس میزان درخواست‌های اعضا، میزان مراجعه و امانت آن‌ها برای فعالیت در ایام تعطیلات در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین کتابخانه‌های عمومی در روز‌های ۵ الی ۸ فروردین نیز به منظور رفاه حال مراجعین و اعضای محترم، فعال خواهند بود و به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: اعضا و مخاطبان کتابخانه‌های عمومی می‌توانند جهت بهره مندی از این خدمات به کتابخانه‌های عمومی وحدت پاوه، طالقانی شهر تازه آباد ثلاث باباجانی، حسینعلی خان زنگنه اسلام آباد غرب، علامه مجلسی سنقر، ولیعصر کنگاور، امام خمینی (ره) جوانرود، امام صادق (ع) کرند غرب، اقبال لاهوری صحنه، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ مراجعه نمایند.

حسنی خوانسار در پایان گفت: کتابخانه شهید بهشتی کرمانشاه در این ایام و همچنین در طول سال به عنوان تنها کتابخانه عمومی استان از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۲۳ به صورت یکسره آماده ارائه خدمات است.

انتهای  پیام/ز

باز بودن کتابخانه‌های عمومی در ایام تعطیلات نوروز

برچسب ها: کتاب ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار