استاندار قم مطرح کرد؛

اولویت برنامه دستگاه‌های اجرایی تقویت نشاط اجتماعی است

سرمست برنامه ریزی برای افزایش نشاط اجتماعی را یکی از اولویت‌های دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر برای پیشگیری از این تهدید، در سال۹۸ بیان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندار قم امروز و در آخرین جلسه‌ی  شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر تقویت نشاط اجتماعی را یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه دانست و گفت: همه دستگاه‌های عضو شورا باید برنامه‌های پیشگیرانه و تقویت نشاط اجتماعی را در اولویت برنامه‌های سال آینده قرار دهند.

استاندار با قدردانی از دست اندرکاران برنامه جشن مردمی سروستان شبکه استانی نور به خاطر تلاش برای افزایش نشاط اجتماعی در مردم گفت: این رویکرد از دیگر دستگاه‌های عضو شورا مورد انتظار است.

در این جلسه مدیرکل صداوسیمای مرکز قم گزارشی از دستاورد‌های برگزاری و پخش حدود ۴۰ برنامه تلویزیونی جشن مردمی سروستان ارائه کرد.

در این جلسه محور‌های انتظارات شورا از دستگاه‌های عضو در سال آینده در حوزه‌های فرهنگی، پیشگیری، حقوقی، درمانی، حمایتی و مقابله‌ای ارائه و از آن‌ها خواسته شد گزارش مستند اقدامات سال جاری و برنامه‌های سال ۹۸ خود را حداکثر تا پایان فروردین به این شورا اعلام کنند.

انتهای پیام/الف

تقویت نشاط اجتماعی اولویت برنامه دستگاه‌های اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.