دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم عنوان کرد؛

افزایش ۱۱۰درصدی میزان کشفیات مواد مخدر قم در سال ۹۷/اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در قم

شریفی گفت:در مقایسه با سال گذشته،میزان کشفیات مواد مخدر۱۱۰درصد و در زمینه دستگیری خرده‌فروشان نیز۲۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،ابوالفضل شریفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم ظهر امروز در دوازدهمین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اجرای جمع‌آوری طرح معتادان متجاهر از سطح شهر و مکان‌های عمومی استان گفت: این طرح با هزینه اداره کل بهزیستی انجام می‌شد، اما از روز سیزدهم اسفندماه بر اساس ابلاغیه کشوری، این کار توسط شورای مبارزه با مواد مخدر در مدت ۸۰ روز انجام می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم با ارائه تعریفی از معتادان متجاهر عنوان کرد: خواستار کمک نیرو‌های سپاه و بسیج به نیروی انتظامی نسبت به شناسایی و پاک‌سازی معتادین متجاهر در سطح شهر هستیم.

وی اضافه کرد: برای اجرای طرح برخورد با معتادان متجاهر با مسئولان ۵ کمپ نگهداری و ترک اعتیاد استان مکاتباتی داشته‌ایم و مقررشده هزینه‌های آن را شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان متقبل شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۱۵ هزار معتاد دستگیر و ۱۴۵۲ خرده‌فروش مواد دستگیرشده در بخش‌های تابعه قم هستند، همچنین طی این مدت ۴۸۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در بخش‌های پنجگانه استان کشف‌شده است.

شریفی با اشاره به میزان کشفیات مواد مخدر در یک ماه گذشته بیان کرد: در این مدت ۵۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف‌شده و ۷۹۱ معتاد و ۱۱۵ خرده‌فروش در قالب ۱۵ طرح تخصصی قدر دستگیرشده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم یادآورشد: در مقایسه با سال گذشته، میزان کشفیات مواد مخدر ۱۱۰ درصد و در زمینه دستگیری خرده‌فروشان نیز ۲۱ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ ح

افزایش ۱۱۰ درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار