حماس: با همه توان برای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر تلاش خواهیم کرد

جنبش حماس اعلام کرد: با همه توان برای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر و محقق ساختن اهداف خود تلاش خواهیم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش حماس در واکنش به تحولات اخیر نوار غزه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: با همه توان برای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر و محقق ساختن اهداف خود یعنی آزادسازی همه اراضی اشغال شده فلسطین، بازگشت آوارگان به سرزمین خود، شکست محاصره نوار غزه و توقف اقدامات تلافی جویانه تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش خواهیم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این چارچوب از همه گروه های ملی فلسطینی می خواهیم در مسیر مقابله با دشمن تحرک و حضور فعال تری داشته باشند. یکی از اهداف طرح شکست خورده (موسوم به معامله قرن) ایجاد اختلاف ملی و از بین بردن همبستگی و انسجام داخلی در نوار غزه است. ما از رهبری فتح و تشکیلات خودگردان تقاضا داریم به صف اتحاد ملی بازگردند. به برخی مسئولان تشکیلات خودگردان و فتح می گوییم روزی که رژیم اشغالگر همه مواضع مقاومت را در نوار غزه هدف قرار داد، شما در حال نقشه کشیدن بودید تا از به تأخیر افتادن برگزاری تظاهرات بزرگ بازگشت برای ایجاد آشوب و اختلاف بهره برداری کنید.

جنبش حماس در پایان تأکید کرد: تا دشمن اشغالگر و متحدانش را به شکست محاصره ظالمانه علیه نوار غزه مجبور نکنیم، آرام نخواهیم گرفت. ما از نهادهای امنیتی می خواهیم حقوق معنوی و مادی را به هر طرفی که مورد ظلم واقع شده است بازگردانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار