مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران:

آتش بازی در دریاچه خلیج فارس هر شب تا 13 فروردین ادامه دارد

احمدی با شاره به فرا رسیدن ایام نوروز و برگزاری برنامه‌های تفریحی در دریاچه خلیج فارس چیتگر گفت: هر شب تا ۱۳ فروردین در این مکان مراسم آتش بازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان احمدی مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران صبح امروز در بازدیدی که به همراه اصحاب رسانه از مجموعه تفریحی ورزشی دریاچه خلیج فارس برگزار کرد، گفت: طی اقداماتی که توسط همکارانم انجام شده سه جزیره تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی در دریاچه شهدای خلیج فارس راه اندازی شده که به زودی در یکی از این جزایر اقدام به برگزاری کنسرت باز خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با بیان اینکه پهنه آبی دریاچه شهدای خلیج فارس ۱۳۰ هکتار و پهنه خشکی آن ۱۲۰ هکتار است، اظهار کرد: در طراحی این دریاچه ی سه ورودی اصلی آن منتهی به جزایر سه گانه می شوند.

آتش بازی در دریاچه خلیج فارس هر شب تا 13 فروردین ادامه دارد

احمدی با اشاره به این که ورودی ارغوان در پهنه شرقی دریاچه خلیج فارس قرار گرفته اظهار کرد: در حال حاضر ورودی شمالی قابل استفاده نیست و شهروندان باید برای استفاده از فضای دریاچه خلیج فارس از ورودی های دیگر استفاده کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز اظهار کرد: از امشب تا ۱۳ فروردین به غیر از شبهای عزاداری هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۲ در این مکان مراسم آتش بازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مجموعه خدمات تفریحی و ورزشی مانند دوچرخه سواری و قایقرانی فراهم شده است ادامه داد: علاوه بر این مجتمع تجاری بام لند هم به شهروندان ارائه خدمات می کند.

آتش بازی در دریاچه خلیج فارس هر شب تا 13 فروردین ادامه دارد

احمدی با بیان اینکه فضای اطراف دریاچه خلیج فارس فضایی تفریحی و بیشتر مناسب پیک نیک های خانوادگی هست گفت: بام لند یک مجتمع تجاری و مرکز خرید است که مراجعین خاص خود را دارد.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران تصریح کرد: با بیان اینکه ۲۱ اسفند آبگیری سالانه دریاچه خلیج فارس به اتمام رسیدو در حال حاضر سطح آب بالا آمده است.

احمدی در خصوص راهکارهای این مجموعه برای جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع در اثر ماندگاری بالای آب گفت: با کمک شیلات برای جلوگیری از این وضعیت و همچنین جلوگیری از تجمع حشرات یک اکوسیستم را در این منطقه ایجاد کرده ایم تا چرخه محیط زیستی فعال باشد.

وی افزود: علاوه بر اکوسیستمی که ایجاد شده یک تصفیه‌خانه هم وجود دارد که به گردش آب کمک می کند و همچنین با استفاده از انواع ماهی که در داخل دریاچه رها شده در جهت نظافت آب استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری در ادامه با بیان اینکه بسیاری از تالابهای کشور خشک شده‌اند اظهار کرد در حال حاضر چند سالی هست که مرغ های آبی که از سیبری مهاجرت کرده‌اند به این مکان می‌آیند و و یک صحنه بسیار زیبا از طبیعت را در اینجا به نمایش میگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار