افتتاح اولین پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای در مرز باشماق مریوان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از افتتاح اولین پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ایی در مرز باشماق مریوان خبرداد.

افتتاح اولین پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای در مرز باشماق مریوانمدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: طی مراسمی امروز و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان مریوان اولین پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای در نقطه صفر  مرز باشماق در این شهرستان افتتاح شد.
محمد باقرمحمدی ضمن اشاره به توریستی بودن و همچنین جمعیت نزدیک به ۲۰۰ هزار نفری این شهرستان افزود: مریوان به عنوان یک شهرستان مرزی و دارای جاذبه‌های گردشگری بالا نیازمند وجود پایگا‌های ثابت امداد و نجات جاده ایی می‌باشد که این مهم امروز با تلاش جمعیت هلال احمر استان و با همکاری اداره کل گمرک تحقق یافت.

وی بیان کرد: این پایگاه با تمام تجهیزات و نیروی انسانی فعال آمادگی ارائه خدمات در ایام نوروز و در طول سال را خواهد داشت.

وی با اشاره به لزوم احداث این پایگاه‌ها در شهر‌ستان‌های دارای اولویت، افزود: با توجه به نیاز شهرستان مریوان و وجود پتانسیل بالا، دو پایگاه ایمنی و سلامت جوانان ویژه نوروز نیزیکی در ورودی شهرستان مریوان و دیگری در کنار دریاچه زریبارافتتاح شد.

محمدی افزود:هدف جمعیت هلال احمر استان کردستان از ایجاد این پایگاه‌ها خدمات رسانی به گردشگران در ایام نوروز و همچنین جهت رفاه حال شهروندان است.

وی بیان کرد :در استان کردستان ۱۲ پایگاه امداد جاده‌ای ثابت و یک پایگاه امداد هوایی فعال است و در کنار این‌ها ۷ پایگاه هم به صورت موقت در امر امداد رسانی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

در استان کردستان ۱۲ پایگاه امداد جاده‌ای ثابت و یک پایگاه امداد هوایی فعال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.