روزنامه خبرجنوب در ایام نوروز منتشر می شود

روزنامه «خبرجنوب» امسال نیز در ادامه سنت بیست ساله موسسه خبر، به انتشار نوروزی خود ادامه خواهد داد تا چرخه اطلاع رسانی و آگاهی را تداوم بخشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین واحدی‌پور مدیر مسئول روزنامه خبرجنوب گفت: این روزنامه از یکم تا شانزده فروردین ماه نیز همانند سایر روز‌های سال و در ادامه فعالیت بدون تعطیلی سال‌های گذشته، در قالب نسخه مکتوب (چاپی) و دیجیتالی منتشر می‌شود تا آخرین اخبار رویداد‌ها و تحلیل‌های خبری داخلی و خارجی را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

وی افزود: امسال و با وجود وضعیت بغرنجی که به دلیل کمبود کاغذ برای مطبوعات رقم خورده است، مجموعه خبر بر این است که با تداوم فعالیت در ایام نوروز، بخشی از خلاء اطلاع رسانی به واسطه تعطیلات نوروزی را جبران کند.

واحدی‌پور، خبرجنوب را تنها روزنامه‌ی کشور دانست که در ایام نوروز منتشر می‌شود و گفت: مجموعه خبر علاوه بر انتشار نسخه چاپی روزنامه، از طریق سایت، کانال تلگرامی، صفحه اینستاگرام و دیگر بخش‌های فضای رسانه‌ای دیجیتال، تازه‌ترین رویداد‌ها و اخبار ایران و جهان را منتشر خواهد کرد.

مدیر مسئول روزنامه خبرجنوب با یادآوری اینکه این روزنامه وارد چهلمین سال فعالیت شده است، گفت: تلاش می‌کنیم فعالیت خود را به‌دور از هرگونه وابستگی جناحی و سیاسی، بر مبنای اصول شفافیت و صداقت، کار حرفه‌ای رسانه‌ای خود را با در هم آمیختن فضای رسانه‌ای مکتوب و مجازی، تداوم بخشیم.
انتهای پیام/م

انتشار روزنامه خبرجنوب در تعطیلات نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.